Gla i dæ

Kjære dagbok

 

I dag våkna jeg til at det hadde vært levering her på døra fra morgenlevering, et genialt konsept.

Største englebassen hadde bestilt kake og pannekakerøre, amerikansk til morsdagen 😀

Snille, fantastiske englebassen min, tusen takk <3

Begynte med kaka med en gang ettersom jeg ikke hadde mulighet til å la være, kake er kake

Snakk om digg kake,måtte prøvesmake med en gang

 

Tok bilde før jeg prøvesmakte:

Etter det ble det nystekte pannekaker til frokost, snakk om luksus og så kjørte minste englebassen i gang med kaker. Fantastiske snille, søte englebassen min <3

De browniesene var himmelske også 😀 Tusen takk fine englebassen min <3

Tror jeg må ha gjort noe skikkelig rett angående den mammarollen for snakk om fine englebasser <3

Tusen, tusen takk  😀

Noen andre som også har gjort en super mammarolle er mamma såklart for hun fikk jo meg og jeg ble jo ganske bra når sant skal sies og det skal det jo så 5 stjerner av fem til mammsen min:

Hvis du lurer på hva jeg driver med på bildet så er det garantert at jeg har mista halve kjeksen og prøver å komme ned til den. Jeg visste nemlig ganske tidlig hva som er viktig her i verden.

Den rosa jakken der tror jeg jeg har ennå, gjelder å ta vare på plagg man liker.

Det er ikke alle som ser ut som mamma etter å ha fått 2 barn, jeg foresten så ut som bolla pinnsvin i lange tider, sikkert fordi jeg er ekstra glad i kjeks. Kjeks kan nemlig ha den bivirkningen.

 

Well well nok om det, masse gratulerer med dagen alle mammaer og spesielt min <3

Gla i dæ <3

 

Nå skal jeg sitte og vente til et sekund over tolv i natt for da kommer nok neste episode av Jan Thomas og drømmeprinsen. Dplay sier jo den skal komme den 10. februar og det er det et sekund over tolv.

 

Håper du har hatt en bra dag i dag og tusen takk for besøket <3 CU

 

2 kommentarer
    1. Så koselig da. Flinke englebarn det der. Mine søte kom med blomster og sjokolade, så jeg hadde også en superduer dag. Nyt denne dagen også. Det er ny uke! Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg