Fra skrap til fin stor urtekasse

Klokken 6 skarp, var jeg ute og plantet agurkplantene

Nydelig dag å våkne til sol og fuglekvitring

Håper agurkplantene vil trives der 🥰

 

Tullet litt rundt og så fikk jeg øye på noen gamle planker

De skulle på dynga men så kom jeg til å tenke på at de kan jo vare noen år til

Noen skruer og litt beis og en gitarist som kapper til med kappsaga og vipps, dagens lille prosjekt

 

tror kassen ble ca 3 meter og der kan vi plante mye digg. Det er ikke alltid at det er så mye som skal til for å få det fint. Følte jeg fortjente en is, dessuten er det alt for varmt

Hagedammen begynner å ta form:

 

Skikkelig kosemosedag og så grilla vi litt nå, deilig. Har ikke fått jobba med minihuset kanskje det er på tide nå, viktig å ha små prosjekter og så bli det jo superfint med et lite hus ute i dammen på en liten øy 🥰🥰🥰

På tide å komme litt videre med huset.

Tusen takk for besøket ❤️

Liker du å gjenbruke ting og lage nye ting av dem?

4 kommentarer
    1. skulle hatt en slik fin kasse jeg også,til pelargoniane mine,slik jeg har det nå står dei i litt av alt,gult og bøtter og jerngryte plast og krus,hadde jeg hatt en slik kasse kunne jeg dekket over så inntrykket ble fint slik som hos deg,du er bare så utrolig flinke :=)

    2. Så smakt den kassen ble da! Flinke er dere jammen. Godt med is. Jeg tok jammen en i dag også, for det var så varmt og fint. Gleder meg til å se mer av minihuset. Spennende alt du gjør. Klemsiklem:)

      1. Tusen takk 🙂 deilig med sommer og is og alt det gode som følger med. Så koooselig å høre 🥰🥰🥰🥰🥰 nå har akkurat en ny dag begynt og jeg sitter og funderer på hva den inneholder ❤️ Ha en smaskin flott dag PG stor god klæm

    3. Bra at det kan brukes igjen. Kjempeflinke dere. Vi tro at ingen har så pen hage i nabolaget deres som dere har. Ikke glemt minihus heller – du har jo bygd i det formatet før du husker jeg. Dette blir flott. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg