Fra 3-4 timers søvn til 10!

Hei på dere

 

Går det bra eller? 🙂

Snart har jeg blitt et levende leksikon etter at jeg oppdaga youtube sånn skikkelig.

 

Nå skal du høre hva som har skjedd.

Gitaristen

Har begynt å sove.

Jeg leste et sted at vi som bor på denne siden av jorda ofte mangler magnesium, faktisk hevdet artikkelen at så mye som 80 % av oss mangler det, så såklart kjøpte jeg det og la det til i samlinga over hva man bør få i seg. Den samlinga begynner å bli så stor at jeg har begynt å droppe frokosten foresten, blir mett.

 

Men det var ikke det jeg skulle si. Fra å sove 3-4 timer hver natt så lenge som jeg har kjent han, begynte han på magnesium.

Etter 3 dager sov han som en stein for første gang liksom!

Nå har han begynt å sove sånn 10 timer i strekk så jeg ba han om å bremse litt på den magnesiumen.

 

Tenk at en så liten ting kan endre så mye!

Jeg leste at magnesium styrer 300 funksjoner i kroppen vår, 300 Det er mye det.

Her er en video om magnesium om du har lyst å se:

 

 

Gitaristen er i alle fall glad som et ekorn etter å ha fått søkene tilbake 😀

 

Du lurer kanskje på hva jeg driver med om dagen?

Holder på med nytt minihus og nå er det snart klart, skal lakke det i dag og så er det klart for å få det ut 😀

Gleder meg ihjæl nesten 😀

Bilder kommer såklart <3

 

Utenom det har jeg fått en sopp, kombucha

eller hva det heter, lukter eddik og det skal man liksom drikke…

Kan ikke si jeg er fæn av eddik i en kopp til frokosten så jeg har funnet noe skikkelig spennende man kan gjøre med den, nemlig lage brus av den.

Og det holder jeg på med nå 😀

 

Her kan du se hvordan man lager supersunn brus:

 

Well well people, nå skal jeg hoppe i shortsen og få lakka minihuset og så må jeg forske mer på youtube 😀

Tar du noen vitaminer og tilskudd?

 

Tusen takk for besøket og velkommen igjen <3

Ps: det er alltid lurt å snakke med fastlegen før man tar tilskudd av noe slag.

 

3 kommentarer
    1. Appelsiner og c-vitaminer er tingen for min del. Ble en dagstur til Elverum på meg i går, sovna fort når jeg kom hjem. Våkna kl 21 i går kveld og la meg igjen 30 min seinere. Håper de har appelsiner i Drøbak for jeg skal ditt onsdag og da gjelder det at kroppen har nok vitaminer i seg. Bra at det soves mye hos dere, søvn er viktig for alle – uansett hvem man er. Ha en fin kveld.

    2. Så godt at gitaristen får sove da 🙂 Jeg skulle kanskje ta litt sånn jeg også 🙂 Jeg sover ikke SÅ mye at det gjør noe 😀 Spennende med brus da. Du finner på mye lurt søs.<3 Si fra hvis du får lyst å treffes snart 🙂 Klemmer <3

    3. hørtes deilig ut å få tilbake nattesøvnen da ,vi har magnesium i hus,men mannen som kjøper det er ikke flink å ta det,den skulle hjelpe mot kramper i beina,men han må ta det før det begynner å hjelpe hi hi ,ellers tar jeg kalsium ,ikke så mye annet nei

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg