Forbereder julemarked

Reklame | lady august art

Kjære dagbok

I dag har jeg begynt forberedelsene til julemarked.

Det skjer så utrolig mye fremover så da er det lurt å begynne litt tidligere enn jeg hadde tenkt.

Gitaristen er på konsert så jeg har vært alene hele dagen.

Jeg liker å være alene og så fyller jeg på med små gleder hele dagen <3

Det er noe eget med førjulskveldene. I år vil jeg få unna endel sånn litt tidlig sånn at jeg kan nyte

mesteparten av desember uten stress. Kosebake småkaker og høre julemusikk på radio

og nattsendinger med musikk mens jeg koser meg med små sysler som jeg har lyst til

i stedet for å stresse rundt med lange lister.

I år er jeg for første gang på mange år nesten ferdig med julegavene alt og det kjennes så deilig <3

 

Filma litt fra dagen min i dag. Kan du gjette hvem som spiste en halv boks pepperkaker og nesten en stor pose med skumnisser hahahaha Her er videoen i alle fall:

 

 

Nå skal jeg lage meg en kopp nykvernet kaffe med en melkeskvett i og så skal jeg

tygge noen pepperkaker til og se Twins på Nrk

 

Har du mange julegaver igjen før du er ferdig?

 

Takk for besøket <3

 

Her finner du min lille nettbutikk foresten:

http://ladyaugustshop.com

 

8 kommentarer
    1. koslig film fra dagen din :=) jeg er faktisk ferdige med alle julegaver,har bakt julekaker og fått i hus julemat,som pinnekjøtt,godt pålegg og oster :=) har fått på røde puter i sofaen og i løpet av helgen har jeg ut julebelysning i hagen :=) men juletre og nisser må vente,det kommmer datter og hjelper meg med for 6 desember ligger jeg på opperasjonsbordet,en større fotopperasjon hvor senene i ankelen må erstattes med nye fra andre deler på kroppen,dermed måtte jeg gjøre meg ferdig i god tid i år :=)

      1. Tusen takk <3 Oi du er tidlig nesten helt ferdig men det skjønner jeg godt siden du skal ha operasjon. Håper det går fint med operasjonen. Det må jo være deilig å være så på forskudd? Og i alle fall når du vet at det blir ikke gjort så mye fra og med 6. desember 🙂 <3

    2. Håper du får solgt en hel masse! Jeg er så veldig glad i de frokostsettene jeg kjøpte av deg! Jeg har alle julegavene igjen….. men nå skal jeg begynne… 🙂

      1. Hei Margrethe <3 Tusen takk 🙂 Vil tro det går endel så det blir spennende å se 😀 Så utrolig koselig å høre! Gitaristen sier det er så koselig å åpne skuffen med asjettene og det sier litt når det kommer fra en gitarist hahaha Lykke til med gaveinnkjøp og ha en nydelig kveld <3

    3. Har alle gavene igjen men skal bli tidlig ferdig. Venter på litt påfyll på kontoen så går resten automatisk. Surredag men uka blir fulle av ting. Men nå venter senga. Ha en fin kveld.

      1. Det er godt å bli tidlig ferdig 😀 Har planer om det hvert år og så går det ikke likevel og blir stress i hele desember men i år hahahaha Sove godt og tusen takk 😀

    4. Noe så koselig som deg. Filmen startet i skikkelig fart, og så roet det seg ned til den førjulsstemingen som jeg søker. Nydelig. Gleder meg med deg og alt du får til. Filmer du med telefonen eller? Du er superduper! Julemarked på meg til helga, så jeg rekker ikke så mye annet enn det om dagen. Tror det skal bli godt å “lande” litt mot desember. Jeg MÅ ha en sånn kopp også. Never let go of your dreams passer meg perfekt. Klem fra meg.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg