Ferdig med bildet! :D

Hei på der

Noen som har fått strømregninga eller?

Det har vi, er så blakk at jeg måtte ta frem kaffetrakteren ettersom det er tomt for kaffebønner

Kan ikke huske å ha vært så blakk, dvs på privaten for firmaet går supert. Bare synd det firmaet ikke betaler lønn.. well well

Eneste fine er at humøret er bra og så tenker jeg hvor mye glede

det er i å ikke ha alt man vil til enhver tid. Eller det er jo nix glede i å mangle noe men når man da får fatt i det man behøver eller har veldig lyst på, blir man glad inni seg 🙂

 

Dagen kjentes skikkelig god da jeg våknet og så blir man glad av å ha en liten plan for dagen,

noe man liker skikkelig å holde på med

Jeg begynte jo med monoprint for det har jeg aldri gjort før og det var GØY

Eneste problemet var at oljemalinga jeg hadde er vannbasert sånn at når jeg skulle begynne å

fylle inn farger fløt alt ut som i en suppe.

Gikk rett i tenkeboksen for å gi opp er aldri noe bra En utfordring er bra for da får man brukt nøtta litt og det liker jeg, selv om jeg ikke liker å plages

 

Om du lurer så har vi juletreet ennå:

Liten vits å fjerne noe som fungerer spør du meg, dessuten er det bare litt over 10 måneder før jeg skal begynne å lete etter det igjen.

Meg som er glad for en ny frisk dag, full av farger:

3. kaffepausen ble avbrutt av sms, hadde fått pakke i postkassen:

Fyttiskjiten de koppene er lekre:

Har jo ventet på dem en liten evighet (kjennes slik ettersom jeg er skikkelig dårlig på å vente):

Det er de nye gardenkoppene mine som jeg skal ha i hagen mens jeg jobber med planting og kos. Det er emaljekopper, skikkelig nostalgi. Jeg elsker dem alt 😀

 

Tok bilde av treningsbuksa mi:

Egentlig er det nattabukse men jeg bruker den til alt, maling også Den er bare grisedigg.

Grunnen til at jeg trener i den er at jeg har en plan. Ser jo litt overvektig ut i dag siden den er 3 nummer for stor. Men, det jeg tenkte er at om noen måneder så tar jeg den av og da blir det andre boller. For alle tror nok jeg er skikkelig blubben men hvis jeg trener litt ekstra så kommer det ut av den buksa en gasellekropp, så veldreid at du nok ikke finner maken, Tipper gitaristen får sjokk Jeg er så lur at jeg fortjener en kake 😀

 

Nok om det måtte teste koppene om de er like digge som de ser ut

Yes, elsker dem <3

Men over til monoprint og fargelegging:

det skal jo være røft så det gjelder å ikke begynne å finpusse

Masse små bilder å se på, perfekt om man har litt tid til overs

Skal gjøre en liten endring, legge på litt mer farge i nederste hjørnet, det med det treet og sola:

Skal garantert lage mange flere 😀

Lagde en hest også:

Litt vanskelig men ble fornøyd

  

Nå er det på veggen, litt mer farge i venstre hjørne så er det bare å signere:

Jeg elsker slike monoprintdager 😀

What a happy little day, bare nevner det <3

Liker du mitt nye bilde? (si:ja)

 

CU og tusen takk for besøket og velkommen igjen <3

12 kommentarer
    1. det var et usedvanlig festlig bilde,en må bare like det :=) strømmen har vi fått men ikke blitt fattige av den grunn ,tror vi har billigere strøm her jeg bor enn der du bor ,og treningsbuksa er helt perfekt tenker eg :=)

      1. Tusen takk 🙂 Første forsøk men det er GØY! Litt vanskelig å ikke begynne å pirke og beholde det røft. Hehehe til treningsbuksa ;):D Ha en super kveld <3

    2. Det med monoprint er fine saker. Strøm er dyrt og her fikk jeg en solid regning. Det er mange som fikk det så det er bare og håpe på at den ikke er like høy neste gang. Hadde rester av kylling til middag så blir det lungemos litt seinere. Må bruke opp rester først og ikke kaste mat. Det kastes mye mat her i landet så man må tenke i kreative baner. Nå skal jeg snart stelle beina og ta en dusj. Fine bilder du lager så det er bra. Ha en fin kveld.

      1. Takk, morsomt er det 🙂 Ja strømmen er ille fæl. Skal lage kyllingkraft og etter det kyllingsuppe, det er sunne saker 🙂 Kos deg med kvelden og tusen takk 🙂

    3. Knalltøft bilde da, med mange små bilder! Monotypi ja. Jeg har forsøkt det også. Jeg malte på ei glassplate og trykte det av. Da må man liksom male baklengs. Gøy å prøve, men nå har jeg ikke oljefarger lenger og akrylen tørker for fort. Jeg kjøpte trykksverte før jul, så jeg har forsøkt meg med dremmel på en plate og trykt av. Jeg skulle hatt skikkelig presse, for det var vanskelig å få til deg jeg ville. Men man kan ikke ha alt, så det viktigste er å forsøke seg. Flotte kopper du fikk deg. Kos deg videre med malesaker og det hele. Klemsiklem 🙂

      1. Tuuusen takk 😀 Tror man kan kjøpe noe som gjør at akryl tørker seinere 🙂 Så spennende! Her skal det koses 😀 Ha en vakker da fineste deg <3 klæm

    4. JA!!!! Æ digga bildet ditt <3 Regner med det der styret med vannbasert oljemaling var den "fadesen" du nevnte her om dagen..men du vide verden så utrulig flott resultatet ble.
      Og de koppene var da sinnsykt lekre <3
      Hmm..så godt å se at det er flere enn jeg som "bor" i pysjbuksa, hehe =P
      Ha en nydeligvakker onsdag <3

      1. Tuuusen takk! <3 <3 Jepp 🙂 Åh nå ble jeg glad 😀 TAKK Koppene er favoritter alt selv om jeg elsker frokostsettene er disse tekoppene mine 😀 Nattbuksa er så digg og det er viktig å gå med behagelige klær så det kan du nok trygt fortsette med (jeg også) hahaha Med ønske om en dag full av vakre farger <3

    5. Har fått strømregninga ja, og akkurat som de siste par månedene var det også denne gangen jeg med en lettelse tittet bort på sluttsummen.

      Den lå nå på ca 1800 kroner. Noe som er en god del penger jeg helst skulle hatt andre steder, men sammenlignet med de årene jeg har bodd på sokkel i ni år så er dette ganske normalt for meg.

      Har aldri vært så flink til å fyre med ved, så blir heller til at jeg bruker litt mer på elektrisk fyring enn en del andre. Men den vesentlige forskjellen på der jeg bor nå, og der jeg bodde frem til i sommer er isoleringen.

      Begge stedene er på ca 80 kvadratmeter. Men her er vinduer, dører og alt veldig godt isolert, så varmen forsvinner ikke med en gang igjen sånn som den gjorde i den iskalde, gamle sokkelen.

      Hmm.. Begynner visst å bli en greie nå at kommentarene fra meg til deg er relatert til kulde på et eller annet vis. Fra og med nå er du Lady Isdronning i mine blå øgne!

      1. Bra å høre at regningen din ikke er diger 😀 Isoleringen er nok griseviktig. Her er det ikke så godt isolert siden det er et gammelt hus. Her fyrer vi masse med ved men strømregninga er diger likevel. Hahahaha herrlig Lady isdronning er en digg tittel selv om noen her vil kategorisere meg som frøken permafrost hahaha God førhelg til de blå øynene 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg