Fantastiske nyheter folkens

Hei på dere 🙂

 

Life’s great <3

Du husker kanskje at jeg lagde et lite ekornhus til utedoen:

Dårlige nyheten er at ekornene har begynt å rive huset siden de mener at materialet er fint å bygge reir med, eller heter det reir når det kommer til ekorn? ikke vet jeg. I alle fall så må jeg ut med malepenselen og litt lim og reparere.

Well det var ikke den gode nyheten for den fantastiske gode nyheten er at vi skal prøve å få opp et “live” kamera i utedoen sånn at man kan se på dem uansett hvor man er i verden. Jeg gleder meg sånn utrolig mye at jeg nesten ikke kan vente!

Men vente må jeg for kameraet er bare bestilt og kommer nok ikke de første dagene.

 

Men over til noe annet, her hjemme. Har jo vært litt bomba og det er lov når man for det meste må ligge på sofaen og selv om jeg bare ligger her så klarer jeg å rote endel, ganske merkelig at det er mulig spør du meg men sånn er det bare.

 

Men såklart er jeg blitt litt bedre så jeg fikk gjort litt

 

Å vaske vindu og gardiner og stryking og sånn er ikke min favoritt men med hjelp gikk det og nå er det superfint:

Adventskalenderne er ikke åpna og her er bevis:

fyttiskjiten jeg gleder meg til et sekund over tolv siste dagen i november, skal sitte klar for å rive opp første luka:

Vi har tiogmed avrimet fryseskapet og det var mer is inni det enn mat:

Begynte også på et nytt oljemaler men ryggen tilsier ikke akkurat at jeg kan fortsette, ikke akkurat nå

Englebassen hadde lest at det er på tide å pynte til jul nå siden vi trenger litt ekstra oppmuntring men jeg synes at juletre og hele sulamitten er litt i tidligste laget, skal jo være litt magisk på julaften, eller hva mener du?

 

Håper du vi får litt med å sette opp kamera og sende “live” fra utedoen? (si:jaaaaa)

Tror du noen plutselig glemmer seg og går og setter seg på utedoen midt i livestreamen?

Synes du ekornene burde pynte litt til jul?

 

Nå må jeg løpe (ok, ikke løpe men gå forsiktig) har nemlig noe jeg skal gjøre.

 

CU og takk for besøket og velkommen igjen <3

8 kommentarer
      1. Tusen takk, den har jeg lagd selv 🙂 Enig selv om det er noe i det at man kanskje blir litt bedre i humøret av litt glitter og stas. Rydde er lurt, eller skru av lyset, jeg pleier det siste hahaha <3

    1. Kjempekoselig å lese oppdateringen med de kjempefine bildene. Spennende å følge med på ekornene da! Synes ekorn er kjempesøte 🙂

      Den klokka var kjempefin!

      Ønsker deg en kjempefin søndag, og ei kjempefin søndag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    2. Du bør vente litt med pyntinga, men de ekornene kan godt pynte litt hvis de skal på LUFTA 😀 Tror det heter reir faktisk om ekorn ja… 🙂 Jeg gleder meg til live-sending fra ekornland 🙂 Nå kommer jeg snart en tur på besøk søs, for nå er jeg lei av å sitte her i byen å glo 😮 😀

    3. Så flink du er som ikke har tjuvstartet på adventskalenderen!
      Julepyntingen er kanskje litt tidlig, men lys i mørketiden er lov! Derfor har vi hengt opp lys langs tak og vindu på forsiden av huset og i busken utenfor i dag. Det ble SÅ koselig. Og lys behøver ikke være julepynt 🙂

    4. så koslig dere har fått det :=) jeg er enige i att juletre og nisser må vente ,men lys og engler er innafor :=) og det blir spennede å se live fra ekorna ,pynt med fine kongler i utedoen,det er fint for alle det og fin julepynt også :=) og så er du jammen flink i år som ikke har åpnet julekalenderen hi hi

    5. Klart du må få på plass juletre hos ekornene. Jeg har sett noen som har fått laget bittesmå kjelker og sparker til dem og filmet. Kjempeartig for oss mennesker! 🙂
      Nei da, det er vel kanskje best de har mat og hus bare, for de er jo ekorn, og ikke Snipp og Snapp heller. Lykke til med filmingen. Så stolt av deg som ikke har åpnet kalenderen din. Superflink. God bedring videre med ryggen din. Klemsiklem:)

      1. Åååååh jaaa, det har jeg også sett! Sliter litt med filminga siden nettet driver og krangler, håper vi får fiksa det 🙂 Hahahah jaaaa jeg er så flink men nå er det tomt for marsipangriser og det er ikke bra. Tusen takk og ha en nydelig liten kveld klare du <3 <3 Godklæmme 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg