Et lite prosjekt til drivhuset

Drivhuset er skikkelig i uorden og jeg mangler plass å stå å plante så i dag  Plantebordet som jeg lagde er smekkstappa så et lite prosjekt med plankebiter jeg fant er perfekt. Tok 5 minutter

Man må tenke litt på ryggen når man planter og å stå ved et bord er perfekt, om bordet har plass

Mulig jeg lager noe permanent etterhvert eller beiser hylla, men for nå fungerer den og det er hva jeg behøver

Masse plass å stå å potte om på og plante nye frø:

Snart skal 5 reoler flytte ut i drivhuset igjen eneste problemet er at jeg har ikke plass fordi reolene er stappfulle og alle de plantene skal ut de også + at jeg skal plante erter, sukkererter, brekkbønner og masse squash

men orker ikke tenke på det nå for gulrøttene spirer som bare det og det tok sin tid:

 

Skal begynne å tenke på hvor jeg må ha støtte til alle aspargesbønnene for de skal plantes snart og det er greit å ha gjort ferdig vokseplassen ute før de skal plantes ut og ikke etter, men har en ide 🙂

 

Det er nattefrost ennå enkelte dager men sola titter frem og varmer litt på dagene og det er deilig <3

 

CU og takk for besøket 🙂

14 kommentarer
    1. Klart du må ha nok plass til alt du holder på med, og ikke ødelegge ryggen med å stå opp ned. Blir jo lett smekkfullt i det drivhuset ditt, med alle de planene 😀 Herlig! Gleder meg til SKIKKELIG vår, for da kommer jeg ned en tur 🙂

    2. Her går det unna. Så fint da, at du kan snekre litt. Jeg lagde sånne for noen år siden, på terrassen. Etter noen år overtok mannen, og da ble de fine, stødiger og med hjul!!! Klemsiklem 🙂

    3. Plass nok er viktig. Ryggen må man tenke på for man har den en av. Fikk vaska litt av veggene på balkongen der. . Mye grønske og dritt ser og i samme slengen støvsugde jeg gulvet. Tok en luftetur til Oslo så nå nyter jeg en kaffe hos Baker Hansen. Ha en fin kveld.

    4. Når man er handy som du, får man til mye og finner løsninger 🥰 Tenker at det ordner seg med plassen også jeg etter hvert. Ønsker deg en flotters søndag, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg