Er på topplista! :D

Reklame | Lady August Art

Hils på toppblogger’n som er på 51.plass på topplista 😀

Er ikke helt galt å våkne opp til det

Visste ikke helt hva jeg skulle gjøre i dag så jeg tok en tenkekaffe:

 

Ute bugner det med mat og blomster og sånt så jeg bestemte meg for to ting og den ene var å sanke litt frø av spiselige planter

(penna begynte å lekke rødt blekk, trodde først jeg hadde kutta meg på en finger men heldigvis ikke ettersom jeg har for vane å svime av av blod)

Har sånn ca 6 store squasher og en haug med mindre. Skal ikke plante så mye squash neste år, kanskje en av hver type)

Den andre tingen jeg bestemte meg for var å handle litt maleting og garn

6 flunkende nye lerret for nye prosjekter 😀

 

Etter det bråbestemte vi oss for å rydde litt kraftig:

Det behøvdes Før over og under:

Etter:

Greit og ha en liten arbeidsstasjon med lysbord for innramming

Og så kom bildet: “Veien Hjem” i posten. Signerte og pakket det med en gang og fikk det på posten på vei til ny eier. Fyttiskjiten jeg ble fornøyd med det bildet <3 Det har en sånn mektig ro over seg

 

Bildet er i begrenset opplag på 30 så nå er det 29 igjen, neiforesten 28 siden jeg må ha et selv 🙂 <3 Det er 60×60 cm på kraftig treramme. Noen biler er sånn at de gir en sterk følelse inni sjelen, akkurat som de snakker til meg. Har du det slik?

Får mange meldinger om nettbutikken min, men vi tok den ned da coviden kom så ser du noe du liker er det bare å rope på meg så fikser jeg det 🙂

Nok om det, sjekket plommetomatene. Tror jeg har 20 slike planter. Håper alt modner på en gang siden jeg skal lære meg å hermetisere italiensk saus. Kommer til å bli litt av en jobb men sikkert kjempegøy også

Har flere andre tomatplanter også så jeg plukket inn litt agurk og tomater til frokostsmørbrødene

Her er en plante som jeg spurte dere om hva var:

Ikke sikker ennå om det er en melonplante eller en agurkplante men den prøver i alle fall å stikke av ser det ut som

Blir masse hageblåbær i år, tenkte å prøve å lage saft

og rett ved huset vårt oppdaget jeg tyttebær nå:

Det som ikke var så bra er at en harepus har vært å spist alle bladene av rødbetene, så de må jeg høste nå snart:

Han må ha syntes de der var skikkelig gode for jammen har han spist seg stappmett

Linfrø:

Avslutta dagen med trening med guttene og kebab og såklart ringte jeg englebassen <3

Og nå våkna jeg til en ny dag 100 plass på blogglista i dag, snakk om å være i paradiset og så bare dumpe ned til jumbo hahaha

men sola skinner og jeg skal ha maledag i dag, har en skikkelig plan 🙂

 

CU og tusen takk for besøket <3

 

11 kommentarer
    1. Jeg blir så glad når jeg ser at du roter litt søs 🙂 for da er det liksom greit her også 😀 Den hagen din, den er liksom bare en liten jungel, et lite gartneri, en oase rett og slett 🙂

    2. Helledussan, du er aktiv. Jeg skulle svare på noe underveis men glemte det. Å ja, noen bilder snakker til sjela og dine bilder er bare fantastiske ❤️ Blogg i vei, lett å komme på bloggtoppen nå for tiden, bare oss damer i vår neste ungdom, for det meste 😀

      1. Ja har vært mer aktiv enn på lenge men nå gikk luft litt ut hahaha Ååå tusen takk snill deg <3 <3 <3 Du har jo en dullion som følger deg så det er kanskje lett for deg men for meg, er det litt mer vrient hahaha Ha en nydelig dag Mariann <3

    3. Nå venter drømmeland på meg. Veit det er lørdagskveld og veldig tidlig men jeg veit at jeg har en lang dag foran meg i morgen. Gratulerer – det er et bevis på at du er dyktig. Bra med blåbær, agurk og tomat. Flotte bilder du maler – håper det dukker opp noen kunder. Ble et bad i skogen i kveld. Traff noen bekjente så det ble litt snakk. Nå blir det kveldsmat før tannpuss. Ha en fin kveld.

    4. Skal si du er produktiv og fått en flott avling av mange forskjellige ting, og så gøy det er når det vokser og gror sånn. Morsom å se deg på topplista, og ikke så dårlig plass heller. Selv så hopper jeg opp og ned hele tiden, men syntes jo at det er stas at jeg også syntes på lista. Håper du får en fantastisk fin søndag, klems 🤗

      1. Takk, det er så digg 😀 Egen urtehage er jo superlurt. Jeg har plassert urtene mine litt rundt om, kanskje jeg også skal lage en dedikert urtehage, good ide 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg