Er dette slutten?

Hei på dere.

Det har vært så mange innom her selv om jeg har slettet alle innlegg og jeg har fått så utrolig mange meldinger siste døgn, tusen takk.

Jeg tror ikke jeg blir å blogge mer men det har vært en spennede, fantastisk reise nå siden ca 2013.

Og så vil jeg si ; tusen, tusen takk for alle som har fulgt meg og bloggen igjennom så utrolig mange år nå, dere er gull og grunnen til at jeg har blogget <3

Har tenkt de siste ukene på noe spennende men ikke sikker på at jeg får det til men jeg skal prøve så det er bare å følge med. Kommer updates her etterhvert: https://www.facebook.com/ladyaugustsbutikk

Kanskje blir det en mer spennede ting enn blogg, kanskje ikke, den som venter får se <3

Jeg ønsker i alle fall hver og en av dere en god tid framover og jeg kommer såklart til å følge mange av dere og bloggene dere skriver for det synes jeg er sånn ekstra koselig <3

 

So til then;  CU

26 kommentarer
    1. Jeg har hatt mange fine stunder når jeg har lest innlegg hos deg. Nå er det noen dager siden jeg var innom, så jeg har ikke fått med meg dette før nå. Synd at du gir deg. Blogging tar en del tid.En må føle at tida en bruker på det er verdt det på en eller annen måte. ❤

      1. Åååh så utrolig koselig å høre Kari <3 Nå ble jeg glad 😀 Har ikke skrevet noe om det før nå. Har tenkt på det noen uker nå før jeg bestemte meg å prøve noe nytt 🙂 Blir ikke helt borte, bare endrer litt form og sted 🙂 Blogging er fantastisk med at man blir kjent med nye mennesker og holder kontakten og møtes og vi er blitt en ganske sammenspleiset gjeng etterhvert <3 Jeg er så glad for alle jeg har blitt litt kjent med og masse kjent med 😀 Blogging er helt klart verdt det men nå må jeg bare prioritere tiden litt forskjellig fremover 🙂 Stooor god klæm til kloke fine du <3

    2. Hva? Er det første april eller? Tenkte aldri at du skulle slutte???? Men ditt valg. Ønsker deg alt godt og jeg følger deg på andre fora. Klem til deg du herlige!

      1. Nix, frigir litt tid og kommer tilbake med kanskje noe enda bedre, eller ikke særlig bedre hahaha men det tar ikke så mye tid i forhold til blogg 🙂 Jaaa, vi er jo venner selvom og jeg kommer garantert masse inn til deg <3 Stor god klæm 🙂

    3. Blogg tar mye tid, og hvis man finner noe lignende, men som ikke tar fullt så mye tid, men som man liker så er det bare til å kjøre på, tenker jeg 😀 Jeg følger deg uansett på facebook, så jeg går nok ikke glipp av alt det nye og spennende 😀

      1. Akkurat hva jeg tenkte 🙂 Blir nok ganske forskjellig og ikke sikkert jeg får det til, men jeg skal gi det 110 % 🙂 Å DET ble jeg så glad for å høre <3 Følger med deg på bloggen og fb såklart, må jo få med meg det du driver med og dyrene <3

    4. Spennende. Er litt på samme spor, å ikke blogge frigir masse tid til annet gøy….. Lykke til! Du er så kreativ og du kommer helt sikkert til å lage mye spennende jeg vil følge med på 🙂 klemmer<3

      1. Oi er du? 😀 Gjelder å putte tiden inn i de riktige tingene selv om det er ybergøy med blogg og alle folkene her kan man gjøre noe på en litt annen måte og fortsatt ha kontakten 🙂 Tusen takk Kjersti 😀 <3 Det gjelder jo å fokusere på det man virkelig vil <3 Kommer til å fortsette å følge deg for du har så mye bra og spennende og så er du jo katkedronningen vår og nå oljedronningen også 🙂 Goood klæm <3

    5. Søs da!!! Neeeeeiii!!! 😮 Jeg VIL ikke!!! Men skjønner om du MÅ…men ikke slett her HELT da?? Det kan jo hende du kan komme innom litt av og til?? Plutselig får du litt lyst en dag, og da ER den der 😮 Kommer på bakrommet <3

      1. Neida sletter ikke helt, kanskje det dukker opp noe her en eller to ganger i måneden, hvem vet 🙂 Greit å ha den her. Gleder meg til å møtes <3 <3 <3 Klæmmeflat 🙂

    6. Oi sann. Hva skjer? Jeg skjønner godt st du som er så kreativ og tryller frem så mye flott trenger en pause til å gjøre andre ting. Døgnet har tross alt bare 24 timet selv om man skulle ønske seg flere av og til. Jeg følger nå med likevel og ser hva som skjer. I mellomtiden får jeg kose meg med krusedullene jeg har og ta frem den fine t-skjorten oftere (den eg stadig i bruk altså ). Lykke til med nye prosjektet! Kjempeklem <3

    7. Jeg har ikke kjent deg så lenge, og selv om jeg ikke alltid er så flink til å kommentere så har jeg jo lest bloggen din. Det tar mye tid å holde på med blogging, tid som kanskje kan brukes til mer spennende og nytt. Litt trist kjennes det at du gir deg, men jeg heier jo på alt nytt så det skal bli spennende hva du finner på videre. Masse klemmer, lykke til og fortsatt god sommer 🥰

    8. Jeg gjorde også dette, og fikk angre bittert. Som forfatter må jeg visst blogge 😍. Det er en god måte å fine lesere på 😊.

      Lykke til og følger deg videre på FB!

    9. Det var kjipt men det er ditt valg. Mulig vi “møtes” på andre sosiale steder. Verden er ikke stor og det er mange veier til Rom og mange linker i den digitale verden. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg