Er det vakrere?

Hei alle sammen

De siste dagene har jeg lagt merke til at alt har begynt å blir veldig vakkert

Se på disse skyene for eksempel, helt perfekte:

Tror jeg kan ligge på ryggen å se på skyer en hel dag uten prøblem <3

Kveldene har begynt å bli mørkere og skinnet fra stearinlyset gir alt en vakker glød og pakker inn kvelden med ro for både kropp og sinn <3

og finne fram noe godt lesestoff

Dagene har begynt å bli litt lyserøde i kantene igjen og det er så godt.

Foresten har lagd meg TicTok og aner ikke hvordan det fungerer så er du der så legg meg til eller noe <3

La ut en liten snutt fra den aller nyeste låta vår nå, Divine Distance I <3 that song

Har 2 lyttinger så langt. Noen som vet hvordan det fungerer så bare rop ut 🙂

 

Trykk her for å se/høre : HER

 

Well well

I dag møtte jeg Frodith

og det hadde jeg gleda meg til 😀 Vi skravler om alt mellom himmel og jord og det er så koselig <3 Slurper kaffe og tar livet helt piano, akkurat slik det er aller best <3 Tusen takk søs for en toppers dag <3

 

LIFE, jeg bare nevner det <3

Verdens beste Frodith <3 :

Hadde med en veldig forsinket bursdagsgave

Noen delte et bilde av en vanvittig tynn katt som går rundt her i området. Gitaristen og jeg dro rett og kjøpte kattemat og

begynte å lete etter den. Stakars lille venn <3 Har ikke funnet den ennå men tar en tur ut nå snart <3

 

Håper dere alle har det bra og takk for besøket <3

 

3 kommentarer

    1. Stilheten er vakker og det samme er skyene. Tenker i de samme baner når jeg ligger i hengekøya og titter opp. Bra med kaffekos med en du kjenner godt. Var i Son i går og tok noen pepsi hos Cafe Oliven, før det hadde jeg tatt lunsj hos Hagestua. Det ble en fin dag på et nytt sted for meg. I kveld var jeg i tjernet og bada, virkelig godt med en trimtur. Nå er snart drømmeland her. I morgen er det en ny dag med hva veit jeg ikke. Men mulig det blir en tur et sted. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg