Dro jeg til legen i dag?

Jepp, jeg gjorde det

 

Kjære dagbok

 

Våkna av meg selv før klokken 9, ny rekord i år 🙂

Gleda meg litt til dagen i dag siden det skulle bli en digg dag og så oppdaget jeg

jo at jeg hadde legetime og greier, en god dag skal inneholde små fine ting

Gitaristen skjønte ingenting av det at jeg skulle til legen.

glad

 

Av og til kan man nemlig dra til legen for å oppdatere om alt som fungerer i kadaveret 🙂

Jeg synes litt synd på leger, aldri noen freste, friske pasienter, ikke før jeg dukka opp i dag, klar som et egg til litt lytting, blodtrykk og masse prøver 🙂 Alt var såklart Gulle godt, men det viste jeg jo.

Jeg er så lur at jeg bestemte meg for en premie i dag, sjokokuler 🙂

 

På legekontoret traff jeg en jeg kjenner litt og så snakka vi masse koselig om hvilken sykdommer vi har hatt, jeg vant

en null til meg 😀

Og så snakka vi om at nordlennnger er tøffere enn toget foruten når det kommer til blodprøver såklart og hva som feilte oss nå (der scora jeg ingen poeng)

Skal jo ikke stikke under en stol at jeg ennå svimer av nesten annenhver gang jeg tar blodprøver så tøffere enn toget er litt å overdrive, well well sånn er livet

(meg som venter på legetime)

Legen min er en kul fyr, han hører alltid og så er han så klok.

Timen min var litt forsinket, så da legen kom ut et kvarter etter at jeg burde vært inne og ropte opp en annen, sendte jeg ham det blikket:

(gjenbruksbilde ettersom jeg pleier å sende det blikket der ganske ofte)

 

Jeg vil jo gjerne slutte med den imundempende medisinen jeg får intravenøst annenhver måned.

Siden jeg er en av de med mest alvorlig sykdom, kan jeg ikke slutte i følge overlegen på sykehuset.

Det han ikke har tatt høyde for er hvor bra jeg er blitt etter den nye mirakelkurer jeg snublet over.

Fra å ha skikkelig dårlige prøver hver gang i mange år, til nå å ha helt fantastiske prøver, det sier seg selv at det er noe som fungerer bedre enn alt som har vært prøvd noen gang.

 

Legen min derimot vet at betennelser ikke trives så godt i en kropp med høy ph og det fikk jeg jo beviset på etter

å ha drevet med mirakelkuren i noen måneder, leddene mine er helt fine, den forhøyede crp’en var gullegod, nix betennelse i øynene og helt normale avføringsprøver noe som resulterte i at jeg sluttet med øyemedisin, stoppet med prednisolon og har helt sluttet med migrenesprøyter.

Legen min og jeg ble enige om å ta blodprøver og sjekke om kuren min påvirker noen organer og følge opp med avføringsprøver for å se om betennelsene holder seg vekk fremover.

Ikke mange har en så Gulle god lege som meg, kanskje jeg kan vurdere å slutte med intravenøs behandling om prøvene holder seg over tid, DET hadde vært noe det 🙂

 

Ellers kom jeg på mens jeg var der at jeg har hatt litt hjertebank i det siste så jeg fikk en ekg.

Galloperende hjerte, kan jo hende at jeg har så mange fantastiske ideer at hjertet går amok.

Hodet er fullstappa med ting jeg har lyst å gjøre hele tiden 🙂

Who knows. Hjertebank er jo enda en bivirkning av den medisinen jeg får intravenøst så den kan være den også.

Vi snakket litt om trim også siden det er viktig, er bare så glad for at jeg trimma forleden med englebassen (5-10 minutter styrke og 45 sekunder med kondisjon) for da kunne jeg jo si at jeg trimmer, flaks 😀 og det er jo helt sant også Trim er trim

Ekg:

Ekg’en var skikkelig fin den også såklart

 

Bli frisk oppskrift:

  1. Kjøp ph’strips og test ph’en din og hvilken mat du bør spise, på’n skal være over 7 (mener det er over 7.2, jeg sjekker bare at den er grønn, grønn er bra, de fleste av oss går rundt med alt for dårlig ph vil tippe 99 % av oss)
  2. Pust med Wim Hof, da setter du i gang ditt eget immunforsvar (du finner ham på youtube) Wim Hof Breathing
  3. Ta en iskald dusj hver dag (start med 30 sekunder eller ta et snøbad)

og that’ s it.

Meg som snøbader (filmen som ble kjøpt av et stort medieselskap):

 

Driv med ting du elsker og vær glad for da øker kroppens ph og unngå sure negative folk.

Har foresten begynt å samle på positive glade mennesker, skikkelig lurt <3

 

I går testet jeg frossenpizza. All fastfood dreper en god ph men jeg toppet pizzaen med en halv dampet broccoli og vipps var ph’en superbra 🙂

 

Her er min liste over ting som øker ph’en:

Broccoli

ingerfær

gurkemeie kokt i mat

sitron

hvitløk

frukt og grønnsaker

 

Jeg kjøper mine ph’strips på Wish, der er de av og til gratis, man betaler bare litt i frakt.

Søk på: PH 1-14 Alkaline Acid Test Paper Litmus Strips Tester

mine ser slik ut:

Dagens middag, litt spent om broccolien og salaten fjerner den negative virkningen av nuggets og poteter, jeg tror det men skal teste etterpå med ph’strips.

Nå skal jeg male litt og synge litt og i morgen er det øving med superbagndet IA, gleder meg 😀

 

CU og takk for besøket. Del gjerne innlegget med folk du mener behøver det <3

Her finner du meg (er nesten på hele internett snart):

Nettbutikk: http://ladyaugustshop.com

facebook: https://www.facebook.com/ladyaugustsbutikk

Instagram: https://www.instagram.com/ladyaugust1

Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCeLX5nT1Z5UeUEV6sf9s5CQ

 

 

 

11 kommentarer
    1. Kjempefint blogginnlegg 🙂

      Godt du får oppfølging fra fastlegen din, og håper du blir kvitt plagene.

      Jeg har abonert på youtubekanalen din, og begynt å følge deg på instagram 🙂

      Ønsker deg en kjempefin onsdagsettermiddag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Tusen takk Toril <3 Så koselig at du følger meg og abonnerer, nå gikk plutselig den subscriber eller hva den heter på YouTube i taket 🙂 <3 Ha en super kveld fine du, både du og kattene <3 Goood klæm <3

    2. Gudbedre altså 😀 Her ble det mye på en gang for en gammel kall 😛 Nå har jeg aldri målt noen ph, såvidt jeg vet om. Men man vet jo aldri hva slags prøver som blir tatt når man er inne i helsesystemet. Har jo vært i den loopen litt.. Men så er det noe som heter “sure gamle gubber”,, sååå .,. kanskje det ligger noe der 😀 dævenn.. kanskje det ja…

      1. Hei på deg 🙂 Tror det med ph kommer til å bli en helomvending for alt vi til nå har trodd at vi vet. Ph er det noe mange ikke har hørt om engang. Otto Walberg fikk mange nobelpriser, bland annet for å ha funnet ut at man kan helbrede med å høke ph’en. Hahaha tullekopp fliiiir 😀 <3

    3. Var faktisk til legen i dag selv. Hun ville snakke med meg litt og det gikk geit. Ingen blodprøve eller sprøyte eller pulsmåler, så det var greit. Var 8 mnd siden sist så det var greit med en sjekk. Skaffa poteter i går som jeg kokte i år og hadde sei til middag. Så lenge hjerte slår og puls er ok så legger jeg ikke noe vekt på hvor høy ph-verdi jeg har. Men det er bra med sunn fornuft, frisk mat, en dose snop og mye søvn. Ha en frisk kveld.

      1. Så bra at det gikk fint med deg også 🙂 Jeg pleier ikke ha slike årlige sjekker kanskje mest fordi jeg er der fordi jeg må. Ph-verdien er ikke så viktig når alt fungerer, det er når det ikke fungerer at det er verre. Tusen takk og ha ei riktig så god natt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg