Drivhus til tregården

Når tror jeg det blir drivhus 😀

Har sittet og sett på så mange modeller men nå tror jeg at jeg har bestemt meg

og det bli kanskje dette:

https://www.finn.no/bap/webstore/ad.html?finnkode=166401982&fbclid=IwAR3LMVzE5fOSA_6DYRnKjbeEalYRpHzbsEpFdQIgytRmnq_df72WK7eIQp0

Nix sponsing, bare fordi jeg synes det er lekkert 🙂

Fint hva? Jeg digger det.

Valget sto litt mer mellom en drihustunell eller et sted jeg kan plante, synge, meditere og gro masse

grønnsaker som holder kroppen frisk.

En drivhustulell er praktisk og kanske mer om man skal dyrke veldig mye mat?

I alle fall dette drivhuset som jeg tror jeg lander på kan bygges ut om man vil og det er jo greit

 

Har drevet i hagen nesten hver dag nå og i dag starta gitaristen med saging og spikrene, noe på huset måtte fikses

Jeg liker gutter som kan fikse ting ekstra godt 🙂

Men du mens gitaristen sto og holdt på så fikk han øye på en jordrotte som liksom stakk hodet opp av

et hull og bare tok et godt overblikk over lekkerbiskenene

Gjett jeg ble svett eller?!

Fyttiskjiten, skal holde et godt øye med de der resten av dagen, det er i alle fall sikkert.

 

Vi har drevet i det siste med å få rydda tomta og jeg tror det blir en bra plassering på drivhuset bortest her:

Glemte nesten å fortelle at jeg snakka med mamma på telefonen, hun har strikket masse bomullskluter

og de er så deilige å vaske med og så kan de vaskes på 90 grader. Ble så inspirert at jeg strikka en i går

av et restenøste jeg hadde liggende her og jammen ble den fin, så nå gleder jeg meg til neste karbad

Skikkelig lite koseprosjekt som tar nix tid 😀

Det som tar tid derimot er å brette rene klær, så det skal jeg få unna men siden

tørketrommelen går, venter jeg til den også er ferdig:

Nå er det kaffepause ute på platten, må bare rydde meg en liten plass først:

Kan du noe om drivhus?

Synes du det jeg ser på er lekkert? (si : ja)

Kan du anbefale et bra drivhus?

 

Ha en fin dag, kaffikoppen venter nemlig <3

CU og takk for besøket <3

5 kommentarer
    1. Spennende med drivhus..det så veldig flott ut.. Jeg har kjøpte et bittelite i plast til å ha et par urter i på verandaen..Kosta 49 kroner..hehe.. Kan ikke noe om drihus ..men svigerfar hadde et der det bugna av tomater , agurk og andre vekster..men det er veeeeeldig mange år siden… Kos deg med fine vårdager ..Klem <3

    2. Vært noen timer i drivhus. Det blir fort varmt der så det er viktig med lufting. Hagen din kler drivhus veldig godt. Så jeg håper dere blir fornøyde. Fikk kasta restene av det gamle kjøkkenbordet og stolene i dag og det var deilig. Må ha nye kjøkkenstoler men det kommer fort. Fant noe på jysk som passa men sjekka flere butikker. Ha en fin dag.

    3. skikkelig lekkert drivhus ,pass bare på å sette av litt plass til et lite cafesett :=) koslig med en kaffekopp i drivhuset når nordavinden synger ute ,vi har betongheller i drivhuset og murerbaljer oppå gulvet,da er det reit og fint i drivhuset og jorrottene k´greier ikke å grave seg gjennom betongulvet

    4. Om du får deg drivhuset er du heldig. Her kN det bli masse kos. Det går bra hos deg med nye kluter og hagearbeid. Så fint. Jeg har luka i er par timer i dag så det ble så vakkert. Litt kaldt men det ble lunsj på terrassen. Klem til deg!

    5. Det drivhuset så ut til å passe perfekt hos dere 🙂 De jordrottene, gjør som jeg sa, true dem med dyrehage-prosjektet 🙂 Og framvisning for penger 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg