Det store valget

Reklame | Lady August Art

Kjære dagbok

 

Jeg har et stort valg jeg vurderer å ta og det kjennes ganske skummelt

Mer om det lenger ned.

 

Ting skjer, jeg har slått ny personlig rekord!

Hver morgen starter jeg med å sette i gang mitt eget immunforsvar

Det er helt sykt at jeg ikke har oppdaget mannen Wim Hof før nå!

Jeg er så glad jeg fant den mannen der på youtube

 

Dagen starter med pusteøvelser og å holde pusten så varmt bad og iskald dusj eller noen snøbad ute.

Da jeg startet klarte jeg å holde pusten i 40 sekunder, i dag holdt jeg pusten i 2 minutter og 9 sekunder!

Jeg føler meg så mye mer levende enn på lenge selv om jeg etter 2 minutter begynte å

tro at det var på tide å ringe fastlegen å sjekke om jeg fortsatt var i live 2 minutter og 9 sekunder er leeeenge!

 

Lurer du  på hva jeg snakker om så burde du sjekke ut Win Hof på YouTube, bare nevner det.

 

Etter at jeg begynte med dette har jeg sluttet på antibiotika som jeg har brukt hver dag i flere år fast, siden jeg ikke trenger den mer, men, det er et stort men jeg føler meg så mye bedre at jeg har begynt å vurdere om jeg skal slutte med imunmedisinen jeg får intravenøst annenhver måned.

 

Problemet er bare at hvis jeg stopper får jeg det ikke igjen siden sjansen for store farlige reaksjoner blir så mye større,

derfor er et slikt valg veldig vanskelig også fordi jeg er en av de som er sykest i følge overlegen.

 

I alle fall nå skal jeg inn på kontroll, veldig spent på om det er en endring i blodprøvene mine denne gangen, siden jeg har startet med dette for ca en måned siden.

 

Må tenke nøye og hardt og diskutere det med legene.

 

Well well I alle fall jeg føler meg så mye bedre enn jeg noen gang klarer å huske å ha gjort.

 

I går kveld kom gitaristen og en venn hjem med lysbord 😀

Gitaristen mente jeg må ha et slikt siden jeg har veldig mye å gjøre når det kommer til å lage bilder og å ramme de inn

Mitt nye lysbord:

Gjett det kommer til å bli mye lettere fra nå av 😀 Snille gitaristen som tenker på meg <3

 

I det siste har jeg jobbet mer med hverdagsgleder, serien med kruseduller

jeg holder på å lage og nå er det kommet en helt ny. Jeg tegner de gledene som er de minste men inni hjertet de største for det meste om du skjønner hva jeg mener

Den gode følelsen inni magen og nå ble det et badebilde som jeg skal ha på badet:

Det er rart at det er små hverdagsgleder som ofte er de største.

Som når man har vasket klær og hengt de opp, det gir en god følelse:

 

Eller en liten høneblund fordi man samler på gode følelser og vil fylle hver dag med litt mer gode ting enn dårlige:

Det er så koselig med Kruseduller som man blir glad av.

Folk sier det hele tiden at de blir glad av å se på dem og gjett jeg blir megaglad da <3

 

Akkurat nå sitter jeg og koser meg med en nykvernet kaffe og guttene holder på i studio,

det låter kanontøft!

Har fyrt i ovnen og tent lys. Jeg tror jeg er blitt skikkelig glad i mørketiden <3

Eneste jeg ønsker nå er litt snø sånn at det går å snøbade for akkurat det går ikke i regn og nix snø.

 

Neste helg (30 nov) er det julemarked så jeg har drevet og pakket frokostsett og så skal jeg ramme inn bilder

sånn at jeg er klar. Skjer en hel haug med ting i mellomtiden så det er bare å få ting

gjort og så sender jeg ut fra nettbutikken min såklart så det er endel pakking og

posting derfra også, velkommen innom om du

mangler litt gleder eller vil glede noen til jul

http://ladyaugustshop.com

Lykke og glede starter innenfra og spres utover, det er jeg nesten bombesikker på <3

 

Ha en fin kveld og ta vare på hver dag og de små gledene <3

Tror du humøret spiller noe rolle i hvordan immunforsvaret fungerer?

 

CU

 

 

8 kommentarer
    1. Er så innmari glad i krussedullene dine❤ Er også fryktelig glad for at du er og føler deg bedre! Klem!

      1. Tusen tusen takk <3 Føler meg skikkelig bra for tiden, det skjer noe rart i kroppen nå 😀 Jeg krysser fingrene og håper det varer 🙂 Stooor god klæm <3

    2. Sikker på immunforsvar og humør henger sammen, begge veier på et vis 🙂 Jeg er SÅ glad for å høre du føler deg mye bedre. Du må snakke skikkelig med legene. Hvis du går på det DE sier, og i tillegg gjør ditt eget, så blir du jo bra. Og litt skummelt å slutte med det andre, hvis det er problemer HVIS du skulle måtte i gang igjen. Ikke lett å vite med sånt.. 😮 Jeg må få adressen til markedet, så kommer jeg <3

      1. Vet du søs, det tror jeg også 😀 Skal snakke skikkelig både med fastlegen og sykehuset såklart 🙂 Ja vet, men den er ikke bra for kroppen den medisinen jeg står på, det er derfor jeg vurderer det siden jeg føler meg så bra Gleder meg til å se deg igjen og få minst 3 gode klemma <3 <3 og her kommer en på forskudd <3

    3. Så bra du føler det så frisk. Det gjør mye for humøret og energien også det der! Flotte kruseduller. Ja, de får meg til å smile. Klem til deg i kvelden 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg