Det er noe gærnt

sa gitaristen.

Han har kjøpt seg ny amp eller noe og så gikk han og begynte å spille.

Ikke mange jeg kjenner kan vente så mye på postmannen som han så i dag har vi venta for det meste og så kom vidunderet.

Og så gikk han og begynte å spille.

Det låt helt jæk…ig og det skulle det visstnok gjøre så jeg reagerte ikke nevneverdig på lyden. Men du så viste det seg at noe er skikkelig galt,

inne i den boksen, kortslutning eller noe.

Klarte ikke å skjønne det der helt for det låt virkelig jæk..lig, var bare at det var feil type jæk..lig om du skjønner.

Well well den som skjønner bæra kan jo bare holde det for seg selv.

 

I alle fall har ikke tenkt å henge meg opp i det, har nemlig viktigere ting å gjøre

Skulle vaske badet men orka ikke i dag:

(gjenbruk av bilde siden det ser helt likt ut foruten katten og siden gjenbruk er in)

 

Våkna i dag tidlig i perlehumør og mens jeg holdt på å mate ekornene i bare morgenkåpa, begynte det å SNØ!

Jeg ble så glad at jeg nesten sang høyt. Her er det mest sol og blå himmel og grønt gress langt ute i desember,

alle skjønner at det ikke akkurat drar i gang julestemninga.

 

Uheldigvis er det bare plussgrader hele uka så ikke så mye som et snøfnugg la seg på bakken, så mye

til den gleden..men det gjelder å finne de små fine tingene og ikke henge seg opp i sursirup.

 

Så jeg gikk ent tur med englebassen og vi skravla masse og løste verdensproblemer og så lærte jeg meg endelig å

flette med fire slike hårlokker (på tide spør du meg)

Burde egentlig lage en flettebok og gi ut.

Kan i alle fall 3 typer nå; kobra, vanlig og denne 🙂 Flinka

 

Du lurer kanskje på hvordan det går med det sote oljemaleriet av den hunden?

I går kveld ble den skikkelig blå og jeg har ikke sett så mange blå hunder så jeg bråbestemte meg for å gå for rødbrun istedet.

Har endret øynene for ørt’ne gang og skulle egentlig ut å kjøpe en pensel nå men så gikk tiden helt i fra oss så jeg kom ikke lengre enn dette med hunden:

Fy flate det er vanskelig å male pels og jeg har masse igjen men behøver en annen pensel som jeg ikke har. Har i alle fall ikke tenkt å gi meg,

viktig å prøve på ting man ikke kan nemlig 🙂

 

Og noe som er enda bedre om mulig er dette:

Det er ikke store tingen som kan lage litt juleglede spør du meg <3

Har du det bra i dag? (det er lov å skrive akkurat hvordan det er , du behøver ikke si: ja)

 

Har du noen planer for helga?

Jeg skal mate ekorn og få fatt i den penselen og male og synge såklart og det er neimen ikke en dum helg.

Kryss fingrene for litt snø davel <3

Synes du jeg er på rett vei med hundebildet? (si: ja)

Har du det ryddig og rent og er ferdig med alt til jul? (si: nei)

 

CU og tusen takk for julebesøket og velkommen igjen <3

 

 

 

6 kommentarer
    1. he he du er god ,jeg er ferdig til jul ,kan ikke si annet treet er pynta stua også ,kakene er i boks (skal prøve meg på smultringer over helgen da ) og julegavene er kjøpt og snart ferdig levert :=)
      I morgen kommer dattter med samboer og 4 barn ,jepp hun vil i skogen hos oss og finne juletre,det blir gøy for her er trea 10 m høge hi hi og søndag skal vi besøke min mamma ,så helgen er fullbooket

      1. Er nesten ikke lov å være så flink. Smultiser?! Ooooooh jeg elsker smultiser. De pleier stå utenfor sentret her og selge varme, deilige smultringer. Nå begynte hunnen å bli full av vann her 😀 Det er sånn yberkos å gå å hugge treet selv. Vi gjorde alltid det da ungene var små men nå har vi plastikktre, lukter ikke jul engang. Jeg ble nedstemt da vi hadde avstemning om det med tre nemlig. Kos deg med fullbooket helg <3

      1. Samme som her da, tror vi er i slekt søs <3 Har bakt men det er nesten tomt nå. Kommet litt videre med hunden i dag, men plages litt kan man si. Har du fått pakke fra meg? Gooodklæmme <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg