Dag 8

Kjære dagbok

 

Er det bare meg eller er det noen flere som mener noe er riv ruskende galt?

Nå har det kommet og kommer flere passasjerfly fulle av turister som skal på skiferie fra noen av de landene som er hardest rammet av covid-19 mens helsevesenet verken har kapasitet eller utstyr for å takle et stort utbrudd.

Hvorfor er vi snart det eneste landet i verden som har åpne grenser?

 

Hvorfor arrangeres det enorme sammenkomster og konserter når WHO ber land gå hardt til verks for å prøve å begrense smitte og tap av liv før det kommer ut av kontroll?

Hva er det jeg ikke skjønner her, noen som kan oppdatere meg?

Noen flere som ikke skjønner greia?

4 kommentarer
    1. Jeg tror jeg har skjønt det..egentlig ønsker myndighetene å bli kvitt en del av oss sjuklinger. Vi er mange som ikke vil takle dette viruset. Så kan de sitte igjen med en friskere befolkning. 😎

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg