Dag 7

Reklame | Lady August

Kjære dagbok

 

Holder på å lage en diger form med pytt i panne akkurat nå.

Tror jeg elsker den der hjemmelagde med chilli og hvitløk og masser av krydder. Englebassens favorittmat.

Sunt og godt, 2 fluer i en smekk (ikke at man skal drive og smekke fluer men du skjønner hva jeg mener)

Foresten, IKKE klø deg i øyet mens du hakker chilli! Det gjør sviiiinaktig vondt

 

Foruten det har jeg vært og levert masse bilder og oljemalerier til Galleri Tofte og frokostsett såklart og hele måneden fra 7 mars kan du dra innom der og se eller kjøpe noe om du vil.

Kjente det var veldig vanskelig å få de oljemaleriene med ut, siden de er som små hjertebarn, eller store når sant skal sies.

Man blir jo glad i dem mens man maler, små samfunn og øyer ute i havet. Det er nesten som jeg er inne i maleriet mens jeg jobber, hører måkeskrik og bølger som duver mot land <3

 

Well 4 digre malerier er der i alle fall men 2 har jeg ennå hjemme siden de ikke er helt ferdige

Dette holder jeg på med nå (nesten sånn at jeg må hente klut for det kjennes som om havet skal flyte utover stuegulvet):

Små hus som står på en liten øy som bader i midnattsol:

Siste tingen jeg har gjort i dag er å synge og lage tekst til en av låtene jeg jobber med, skikkelig vanskelig stuff

I en av pausene oppdaget jeg at jeg burde rydde i sminkesakene: 

Well man kan ikke få gjort alt å en gang heller.

 

En uke siden i dag siden covid-19 kom til Norge.

Blir du skremt av mediene?

Jeg har det best når jeg vet hva som skjer rundt meg, uten at det er pakket inn i bomull.

Fremover er det ekstra viktig å vaske hendene ofte og godt og prøve å holde syltelabbene unna fjeset (noe som forøvrig er veldig vanskelig) og såklart å prøve å holde humøret litt oppe og ikke nede <3

 

 

Nå er det noen sjokoladekuler eller et marsipanbrød, gjelder å holde humøret oppe selv i vanskelige tider.

Kjenner jeg har lyst på bålkaffe nå med en fløteskvett og det er et godt tegn og så har jeg lyst å bake noe

Baking blir man ekstra glad av

 

Oi Klokken er over 24 00, må poste i en fei for dette innlegget skulle jo være om i dag og ikke om i morgen.

 

Må løpe CU og sov godt, drøm vakkert og kryss fingrene for at skjitviruset brenner ut.

 

<3

 

 

2 kommentarer
    1. Kjempefine bilder, og det er kjempekoselig å se hva du holder på med. Skjønner godt at du koser deg ja 🙂

      Jeg skal til legen med en lillefinger som hopper ut av ledd. Blir vel henvist til røntgen før en ortoped. Må tape lillefingeren hver dag, men våkner med at lillefingeren svir i leddet.

      Ønsker deg en kjempefin onsdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg