Dag 6

Kjære dagbok

 

What a day

Endelig fått på plass refrenget til den vanskelige låta og nå jobber jeg litt med bridgen.

Fra til totalvrenging av tarmer til sukkersøt stemme, dette er GØY

 

Er jo ikke helt lett å synge når man er litt forkjøla men her repareres det, riktig ph vettu, det gjelder

Hjemmelagd juice er det aller beste og har man litt broccolistilk gjelder det å få den oppi

Småsnop derimot er ikke lurt, det kverker enhver god PH så det gjelder å spise

det mens kroppen sover derfor har jeg tenkt å ta det med inn i senga når jeg hopper i loppekassen.

Jeg er så utrolig lur 😀

Utenom det har jeg snakka med mamma i dag og prøvd å ringe pappsen.

Og så har jeg hjulpet en jeg kjenner som er admin for et sånt koronaviruskart over Norge og finne ut hvor mange som er smittet sånn at han kunne få det inn sånn at dere kan følge med. (håper jeg har regna rett)

 

 

Akkurat nå er det skikkelig kjipt og ikke ha noe særlig immunforsvar, liksom akkurat når man trenger det mest, uflaks

Well well man kan ikke ha alt heller, har jo andre ting som er bra i livet, skikkelig bra så man skal være fornøyd 🙂

 

25 smittede til nå på dag 6, håper det kommer null nye i morgen og at alle blir friske i en fei.

Kanskje jeg burde begynne å forske litt på en liten vaksine eller to, kan jo snuble over noe på google eller YouTube,

shit happens 😀

 

Nå er det labbene høyt før jeg hopper i loppekassen.

Håper du er frisk og rask og tusen takk for besøket <3

CU

2 kommentarer
    1. Du har mange ting på gang samtidig, og jeg er like imponert hver gang jeg leser hos deg 🙂 Hadde jeg halvparten av din energi skulle jeg vært meget lykkelig. Jeg er jo lykkelig da, men har nok muligens et roligere tempo, og da får man ikke gjort stort 😉
      Håper ikke coronaen når så mange flere nå. Det er liksom nok med 25 i vårt lite befolkede land.
      Ønsker deg en herlig dag fine du ♥ Klem

    2. nei du må ikke bli smittet du det er helt sikkert,her er vi friske og det håper jeg vi forblir også :=) en vaksine hadde vært ok nå ja helt klart,får kose seg i hverdagen og ikke tenke på viruset hele tiden,det tipper jeg er det beste

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg