Dag 6. min bursdag

Kjære dagbok

Jeg føler meg fantastisk og det gjorde ikke saken bedre å gå på badevekta og være 2 kilo lettere enn sist jeg var på den.

Jeg er all time high, har ikke vært så lett som jeg er nå siden jeg kan ikke huske. Jeg er 63 kilo!

I dag har jeg bursdag. Det kommer en dag hvor man ikke er ung og dum lengre og den dagen kom i dag. Nå er jeg bare ung 😀 Well, well

 

De iskalde dusjene om morgenen skal visstnok gjøre at brunt fett i kroppen bygger seg opp og spiser opp det hvite fettet (det er det brune som er det lure og ha)

 

Starta dagen med meditering ute og sjokokake

Sjekk den brødsaksa, det er jammen plass til myyye sjokokake inni der!

Jeg elsker meditering med sjokoladekake, det funker dunderkrutt, det som derimot ikke funker dunderkrutt er å lage kaker dagen før man har bursdag, har spist opp nesten begge to:

Nytter ikke å ha bursdag når man har spist opp alle kakene Note til meg selv til neste år: bak alle kakene en time før gjestene kommer.

Og så snakka jeg i telefonen mod bestevenninna mi <3 Superkoselig <3

Til bursdag min fikk jeg noe som jeg behøvde, ny kosemorgenkåpe, supermyk med matchende kosesokker:

Den her kommer til å bli min favoritt, den gamle går i søpla nå

og så fikk jeg snakket med alle jeg er glad i nesten på telefonen <3

og så fikk jeg blomster og pakker

endatil bursdagen ikke har begynt ennå. Får storflott besøk fra Berlin i dag, englebassene kommer hjem <3

Vi skal ha bursdagsmiddag og kaker (er jo ikke allverden med kaker igjen men kanskje det holder om de kommer nå snart for jeg fikk så lyst på litt mer akkurat nå.)

 

Klarte foresten å få fyr i ovnen og det sier litt for den er ybervanskelig:

Nå begynner bursdagen snart så jeg må hoppe i kjolen 😀

 

Ha en nydelig fin dag <3

og tusen tusen takk for alle gratulerer med dagen på Facebook <3 <3 <3

 

CU

20 kommentarer

Siste innlegg