Dag 5

Kjære dagbok

I dag våkna jeg til masser av snø (til å være her sør i landet)

I nord kaller vi det ikke for snø engang, det er først når snøen når vinduene i andre etasje vi akker oss litt og uffer også.

 

Well, nix snøbading ute i dag, forkjøla.

Forkjølelsen her i huset starta jo før det ble registrert noen tilfeller av koronaviruset i Norge og å ha så uflaks at man får det før første registrerte tilfellet det er nesten mindre sjanse enn å vinne i lotto.

 

I alle fall snøbading utgikk og det selv om kanskje det er aller siste snøen vi har før våren kommer.

Hjalp ikke noe på humøret å tenke på det, så vi gikk en tur. Jeg gikk i pysjamasen, kosepysjamasen jeg fikk av ene englebassen til jul, er man syk så er man og da gjelder det med deilige klær og godt humør og noe munngodt.

Klarte tilogmed å ta i mot snøballen som du ser øverst i bildet.1-0 til meg. La inn en skru på kastet nemlig 😀

Ellers utenom det har jeg gjort nix, eller jeg jobber jo med noen låter såklart.

Skulle vært en tur på butikken men så har jeg ikke lyst og det er første gang i mitt liv.

Litt mandelstang og kjeks sier jeg ikke neitakk til, det pleier ikke hende.

 

I dag er det 19 eller 20 som er bekreftet smittet og haugevis i karantene.

Hele verden ble liksom snudd oppned på så kort tid.

Har time hos øyelege i Oslo til uka også, gjett det er uflaks. Tror jeg ringer i morgen og hører om det er bombenødvendig med den timen, føler at øyene funker helt bra nå. Dessuten burde jeg jo ringe og si at jeg er litt forkjøla..

 

Tar du litt forhåndsregler og prøver å begrense smitte?

Er du forkjøla?

 

Nå skal jeg se en film i alle fall, tror det blir Albert og Herbert ettersom det gjelder å finne noe litt koselig

 

CU og tusen takk for besøket <3

 

 

 

 

5 kommentarer
    1. Fint du fikk en liten tur ut i snøen og kasta snøball da..selv om du sto over snøbadinga 🙂 Sikker lurt når du er forkjøla.. Jeg er ikke forkjøla..og tar ingen andre forhåndsregler enn å vaske henda..men må jo følge med om man føler seg syk da.. God bedring med forkjølelsen og fin kommende uke …Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg