Dag 5. I did it! + ny Krusedull

Reklame | Lady August Art

 

Kjære dagbok

I går kveld begynte jeg skikkelig å brygge på halsvondt men ellers kjente jeg meg skikkelig bra.

Våkna i dag tidlig med migrene av en annen verden

 

Klarte ikke å ligge i senga så gikk i sofaen og satte på denne videoen og fulgte den og vipps

migrenen var vekk, det er et under. Det har aldri skjedd før det heller.

Her er videoen foresten: https://youtu.be/nzCaZQqAs9I

Og så ble det meditering ute, jepp, I did it!

Man skal jo sitter der og være takknemlig og sånt og så slappe av og ta inn over seg den store herligheten. Det er ikke lett, jeg lover. Regndråper fra himmelen ute når det er 5-6 grader minner ikke om den store herligheten engang! Søkke vått var det også, mangla bare litt isvind så hadde bildet vært komplett.

Var klin umulig å ta inn over seg den store herligheta i dag, så jeg begynte å fokusere på de gode tingene, kake, det hjalp litt 😀

Etter det ble det et varmt bad og kald dusj, faktisk lå jeg feil vei i badekaret siden tidene edderkopp var på rettsiden av badekaret og siden det var Grisetidlig og gitaristen sov. På tide med litt såpe og vann og pepprrmyntesprak igjen 🙂

Gikk greit å bade feil vei med en eddis på badet og det sier litt for jeg har angst for edderkopper, eller hadde angst. Nå er jeg bare redd.

og så bakte jeg kaker og sang av full hals 😀

Bakte 2 kaker, langpannekaker. En suksessterte og en stor sjokoladekake med firkløver og fløtekrem:

Jeg koser meg glugg når jeg baker og så har jeg små pauser, kosepaxser med nykvernet kaffe:

Jeg bare elsker disse koppene, akkurat passe store, 3,5 dl

Da jeg nesten var ferdig med å bake fikk jeg nesten sjokk:

men jeg har kosa meg og bakt så har mitt pertentlige ryddige flotte kjøkken blitt snudd oppmed og rista sidelengs. Hvordan det har skjedd uten at jeg har oppdaget det engang er for meg ennå en gåte.

 

Det tok gørrlang tid å rydde det der opp men nå er det sånn nesten, litt til så er jeg i mål.

Well well gitaristen ropte akkurat, vi skal sortere 3 kasser med kvitteringer og papirer.

Litt hver dag blir jammen mye til sammen 🙂

Foresten har lagd en helt ny Krusedull i serien hverdagsgleder

Den er så ny at den er ennå ikke kommet i nettbutikken så du kan sende meg melding på fb her: https://www.facebook.com/ladyaugustsbutikk

Her kommer du til nettbutikken som har bilder og frokostsett(som koppen over her), velkommen skal du være. Fine gaver/julegaver eller til deg selv <3:

https://ladyaugustshop.com

Nå må jeg løpe. Foresten har prøvesmakt begge kakene to ganger alt, de ble nydelige 😀

Tror jeg elsker kake <3

 

CU og takk for besøket <3

 

 

3 kommentarer
    1. Så, da har jeg oppdatert meg etter Estlandsturen. Hva har skjedd med deg, liksom? Kjære vene, blir jo glad helt inn i ryggmargen av at du føler deg bedre og at migrenen forsvant….wow!
      Tusen takk for konvolutt med herlig innhold som ventet på meg hjemme. De er SÅ FINE!
      Go’klem🤗

      1. Heeei 🙂 Aner ikke, går liksom bare og venter på å bli dårlig. Life is magic <3 Så bra at det er kommet frem hele og fine 😀 Tusen takk <3 Gooodklæmme 🙂

    2. Gratulerer, og klart du har fortjent kake i dag! Din dag med masse hyggelig oppmerksomhet. Fin ny krusedull også, og det kjøkkenet blir nok raskt ryddig igjen tenker jeg. Klemmer og gode tanker kommer din vei!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg