Dag 36

Kjære dagbok

 

Ny dag på sofaen, nesten fastgrodd om sant skal sies. Dessuten går det hardt utover påskegodisen som kom i går, heldigvis handla jeg inn til kake også, sjokokake og ostekake uten ost

Den er faktisk mye bedre uten ost. Har sånn digestive og vaniljesukker og margarin i bunnen og så lager jeg jordbærgele og krem til fromasj og har på toppen. Egentlig skulle det være de der store søte blåbærene inni men måtte hasteavbestille de blåbærene som kom med varene i går. Tenk for en jobb å vaske ett og ett blåbær med sprit, DET tar sin tid, og så tror jeg ikke den håndspriten er til å dyppe bær i.

 

I dag har jeg gjort nix, eller vent nå litt. Englebassen og jeg har grilla pølser ute og så gikk vi inn og så begynte jeg på et bilde i går og i dag tror jeg det er ferdig og sånn ble det:

pynta meg litt med hatt siden det er vår og greier 🙂

 

I morgen satser jeg på at ryggen er bra igjen, jeg bare gidder ikke mer nå.

Har jo så mye jeg har lyst til men det nytter ikke når man bare klarer å være ute av sofaen sånn 5 minutter for man må i horisontalen igjen.

 

Tenk det er 36 dager siden første tilfellet av covid-19 i Norge, jammen har det snudd alt oppned. Vi holder oss for oss selv og går ikke mer ut enn rett utenfor døra.

Hva gjør du i denne virustiden?

 

PS: tenker du å begynne i hagen så vær forsiktig, husk på ryggen!

 

Nå skal jeg skinte meg å gjøre ingenting

Noen som har en bra film eller serie eller YouTube og anbefale er det bare å rope ut, det blir jeg glad for <3

CU og tusen takk for besøket <3

 

8 kommentarer
    1. veldig fint bilde :=) håper ryggen din ordner seg snart,men litt bevegelse tror jeg er bra for å få fortgang på helingen :=)nå blir det jo ny opperasjon for å fjerne skruen som ble satt inn i hælen,så hagearbeid er ikke å tenke på dei neste 2 ukene iallefall :=)

      1. Tusen takk vennen min <3 Ja vet du jeg leste det med bevegelse jeg også at det skal være bra, men 5 minutter oppe og da går ryggen sånn i 90 grader forover. Er rett med en gang men så klikker den og det gjør så vondt at da roper jeg høyt. Masse lykke til med fjerning av den skruen, jammen finne de legene på mye på egenhånd. Kos deg så godt du kan fine du <3

    2. Så utrolig fint bilde 💗 Jordbærgele og krem hørtes godt ut på kake ..Er ikke særlig form om dagen jeg heller..vondt i hodet..ellers er dagene omtrent som di pleier..en tur i butikken f.eks og i dag bakte jeg horn ..smakte bra til kvelds..God bedring med ryggen og klem fra meg 💗

      1. Åååh så koselig å høre, tusen takk <3 Masse god bedring, hodeverk er noe skjit. Den som oppfant det der burde fått buksevann. Oi vær forsiktig i butikken og vask fingrene godt. Horn er jo sååååå godt, har ikke spist det på 100 år snart :DTusen takk og riktig god bedring med hodet og stooor klæm <3

    3. Herlig bilde, og godt med noe som kan spre litt humør i disse dager. For meg er ikke det så uvant å være bare hjemme hele tiden. Det er jo noe jeg stort sett er til vanlig. Det som er leit er å ikke få særlig med besøk og sånt. Og ikke kunne gå på besøk når anledningen skulle by seg. Også litt leit at jeg ikke kan gå ned til byen og gå på kafé og sånt. Men jeg sparer jo litt penger da, så det er jo bonusen 🙂 Har nok av ting å ta meg til her hjemme, selv om ryggen trøbler litt hos meg også i perioder.
      Ønsker deg masse god bedring, og stay safe ♥

      1. Tusen takk Eva <3 Ja vet, men det fine er at etterpå kan vi sette ekstra pris på det å være sammen og DET er jo noe å glede seg til 😀 Og kafe kan man jo lage i hagen for nå blir det litt varmere. Tenkte lage kake og ha kafe her for meg selv, det fine er at da får man en hel kake 😀 Oi har du også dårlig rygg? Fyttiskjiten det skal bli godt når den blir bra, blir jo helt fast i sofaen av det her. Håper ryggen holder seg bra hos deg og vær forsiktig et lite løft eller en saging kan bli en uke på sofaen. Tusen takk og vær forsiktig du også <3 <3 Ha en riktig så god natt fine du <3

    4. April er her og det er vår i lufta. Alt er nesten som før men et virus er på en lang turne i landet vårt. Men vi får leve deretter, jobber kun 3 dager i uka av den grunn at vi er delt inn i 2 lag. Det blir slik så lenge viruset er her. Ellers gjør jeg det meste. Er litt ute men kler godt på meg, besøker kiwi og andre butikker som har engangshansker som kundene skal bruke. Ikke mye du kan gjøre med dårlig rygg så jeg håper den blir fort bra. Må investere litt i leiligheten så jeg tar mål og snuser i butikker. Kjøkkenbord og stoler må byttes. Bord med klaffer er mest praktisk tror jeg. Så jeg tar med meg tommestokk i dag. Kjøpte det inventaret jeg har nå i 1992 så det gjort sitt, noe som syns på flere måter. Håper du har en fin dag med gode vitaminer, grillmat og mere til foran deg. Ha en fin dag.

    5. Koselig bilde da! Håper ryggen din bedrer seg med smågodt. Jeg har begynt litt i hagen, men bare litt. I dag var det jo så kaldt at man måtte hatt masse vintertøy på der ute. Sola skinner, men vinden er isende og for litt siden snødde det også. Litt av et vær. Godt huset er innhulet sier jeg. God bedringsklem fra meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg