Dag 33

Kjære dagbok

 

I dag har vært en dag som ikke er spesielt verdt å huske på.

At det er mulig å ha så vondt i en rygg. Hyler høyt bare jeg må bevege på en tå nesten.

 

Å tro at man kan ligge i sofaen hele vinteren og så jumpe rett på saging og snekring burde enhver vite.

Har kun ligget på sofaen i hele dag foruten bannet høyt og hylt hver gang jeg måtte på do og samtidig fylle opp med munngodt

Middagen i dag ble:

skikkelig digg, kjeks, sjokolade og smoothie

Kunne såklart bedt noen her å lage noe digg men fakta er at jeg har så vondt at jeg er kvalm

så det var ikke vits å lage mat som man likevel ikke greier spise.

Well well, sikkert bedre i morgen

Nesten så jeg måtte rope fra doen: koooom å tørk

Tuller ikke. Heldigvis gikk det bra så jeg har sett litt Fleksnes:

og da begynte jeg å le så måtte finne noe annet siden det gjør vondt å le også

 

Så kom englebassen og hun gredde håret mitt ettersom det heller ikke går bra

Det er deilig å bli litt stelt når man ikke får det til selv.

prøvde litt med masasjeyputa også men den hjalp nix

Har tatt isvann på ryggen 2 ganger og det fungerte litt så det skal jeg fortsette med )mamma sitt råd <3

Men du jeg fant en super serie på Netflix, Nybyggerne, skikkelig min gate

 

Den burde du sjekke ut, hot tips 🙂

Så skal jeg se litt mer på den før jeg stuper i loppekassen, foresten tror ikke det blir stuping akkurat.

 

CU og tusen takk for besøket <3

Kan legge igjen sånn god bedring i kommentarfeltet (ikke at jeg tror det er noen som er her og leser akkurat men verdt et forsøk)

Og er du her: Hold deg frisk <3

6 kommentarer

Siste innlegg