Dag 3

Kjære dagbok

 

Jeg hoppet rett til dag 3 av koronaviruset og det var ikke særlig digg

Da jeg våkna i dag tidlig gikk jeg nesten og la meg igjen. 6 nye tilfeller.

Nesten kvalm av all sjokoladen fra i går, og for å oppveie for i dag

hadde jeg nok vært den første på forsiden av avisen som hamstrer som en gal sjokolade.

 

Kan ikke si at det hadde vært digg å våkne opp til meg på forsiden på avisen og med min flaks…bare nevner det.

 

Men du det er en veldig bra nyhet også

Det kommer snø i morgen, masser av den hvite flotte snøen og alle vet hva det betyr

Ut og snøbade såklart 😀 Kan nesten ikke vente engang 😀 Gleder du deg til å kunne snøbade? (si:ja)

 

 

Begynte jo å plante litt salatting siden jeg tenkte det er bra å ha,

det går heller ikke noe nevneverdig bra

Lange og tynne fordi de har hatt det for varmt og fått for mye vann og nå har de i alle fall fått for lite.

Jeg eier ikke grønne fingre.

Tror vi tar og klipper ned den salaten i morgen, kan jo bli en god middag..nesten som jeg gleder meg litt.

Bestemte meg for å gå for litt sunn middag i dag:

Kjøttiser 😀

Smakte skikkelig, sunt og digg, de to ordene pleier ikke høre sammen.

Nå tror jeg at det er på tide å finne noe koselig å se på Netflix eller et sted, noe bra å anbefale?

Sitter her og venter på svar fra dere for jeg har ikke funnet noe bra ennå.

Fint om du svarer litt kjapt ettersom jeg sitter og venter 🙂

 

Tror du vi klarer å få kontroll på koronaviruset? (si:ja)

Skal du snøbade i morgen eller søndag?

Synes du det er viktig å fokusere på noe bra også?

 

 

CU og tusen takk for besøket <3

 

 

 

 

 

 

 

3 kommentarer
    1. 😀

      Du må se serien YOU på netflix 😀 Spenning, psycho og hele pakka! Veldig veldig bra serie 😀

      Håper Korona visner vekk etter hvert…………

      Ønsker deg en fin fin lørdag og god helg 🙂

      klem

    2. Aldri hyggelig med sånne virus som det ikke er helt kontroll på..men tenker ikke så mye på det ! Veldig viktig med fokus på noe bra..som god mat og litt snop… Snøbad er bra..blir snart sjøbad på oss igjen..ny mnd i morgen vet du ..og det skal jo bades en gang i Mars også.. :)) Lørdagsklem til deg <3

    3. tenker i grunnen ikke så mye på viruset,men skal til Kroatia i september og min lege sa det var absolutt en mulighet for å kunne bli smittet da også,men vi kan jo ikke låse oss inne i månedsvis,så vi får leve og ta litt forhåndsregler selv :=)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg