Beste husmortrikset får du her

Hei på dere, noen som har savnet meg eller?

(håper du ropte høyt; “jaaaa” nå altså.)

 

Well well her er jeg i alle fall

Synes du jeg ser ekstra bra ut så kommer det av at jeg ikke har på sminke og har gått ned nesten 4 kilo

og så føler jeg meg for frisk til å gå til legen bare. Shit happens, bare nevner det.

 

Nok om det, her kommer tidenes husmortriks, nemlig hvordan få rent der du ikke kommer til:

Man kommer til steder man aldri kunne drømt om

 

og så blir det skikkelig rent

Bare bruk en elektrisk tannbørste og litt skurekrem, men ikke bruk din egen

Jeg tok gitaristens siden den var full-laddet. Det spruta skurekrem og ble Gulle rent

 

Jeg er så lur at jeg fortjener premie 🙂

Foresten er det lurt å ta vare på en gammel tannbørste som man skal ha på frempå for jeg tror ikke skurekrem er noe godt.(hot tips, dessuten kan man fort lage litt ufred i heimen uten å ane hvorfor)

 

Ellers har jeg plukket masse digg i hagen. Sitroner, appelsiner, pærer, epler, plommer, bjørnebær, rips, blåbær, tomater, agurker, bringebær, jordbær, salater, spinat, sukkererter, broccoli, paprika og urter og mye annet. Her er foresten en agurk fra hagen, digg:

Har vært litt sånn i rydde- og vaskemodus siste tiden etter at jeg så en episode av denne serien:

(har ikke sett denne så den skal jeg se nå snart)

 

Rart hvordan man kan bli inspirert av noe slikt men men, Life, bare nevner det.

 

Håper du har det bra <3

Pleier du å belønne deg selv når du har gjort noe som var vanskelig å komme i gang med?

Hva er din belønning som oftest?

 

CU og tusen takk for besøket <3

 

10 kommentarer
    1. Ikke så ofte på bloggen selv..men har lagt merke til at du har mangla..og klart du er savnet 🙂 Strålende fin som alltid..og deilig med noen kilo i minus..om man “føler for det”.. 🙂 Fint tips.. mannen her som står for sånn pussing og greier..men han har aldri brukt elektrisk tannbørste bortsett fra til tenna tror jeg.. Klem til deg <3

    2. Savnet deg masse søs, hvor holder du hus??? 😮 Eller det er tydeligvis ditt eget hus du er, bare veldig opptatt med rengjøring 😀 Jeg synes det sto humortriks, så jeg ble skikkelig skuffa når det var husmor -triks 😀 Men jeg trenger jo absolutt noen triks der også. Men det bør helst være en dame som heter Grete eller noe, som skal ta jobben for meg 😉 Er det bra med deg? 😊

      1. Ååååh såå koselig å høre og jeg savner deg <3 <3 Har vært innom deg en trillion ganger og lest bloggen din 🙂 Er her for det meste ja men rengjør ikke så alt for mye, litt sånne små røsk 🙂 Har du det bra? <3 klemme <3 <3

    3. Kjekt at du er tilbake flere enn meg som har savnet deg. Skal til tannlege til uka og trenger tannbørsten til kjeften og ikke der hvor møkk er. Men takk for tipset – du er kreativ som vanlig. Håper dere har fått fart på drivhuset. Ha en fin kveld.

      1. Tusen takk Helge 😀 Nå ble jeg glad 😀 Håper det gikk bra hos tannlegen. Drivhuset vi kjøpte mangler deler så de sier det skal komme i oktober. Ha en super kveld 🙂

    4. vist har jeg savnet deg,har riktig nok vært på ferie selv en uke ,men nå er jeg hjemme ,tannkost knepet bruker jeg også ,men ikke elektrisk :=) skikkelig smart.Hvordan går det med drivhuset,er det ferdig oppsett nå ? uansett så høres det ut som att du har fått masse godt fra hagen ,det er skikkelig digg det ja

      1. Ååååå så koselig ! Takk <3 <3 <3 Så digg med ferie og tur, håper du hadde det helt fantastisk fint <3 Hahaha bruker du også tannkost? (husk på å ikk bruke din egen) Drivhuset ja..det tar sin tid. Vi har ennå ikke fått alle delene, nå har vi blitt fortalt at de skal komme i oktober. Skikkelig kjipt å vente så lenge. Vi får ikke satt på de siste glassene før takspydene er på plass. Har du høsta noe fra hagen? 🙂 Jaaaa yberdigg med kortreist mat 😀

        1. så kjedelig da å ikke få hele drivhuset på en gang,merkelige greier,krysser fingrane for att alt kommer da :=) jeg har høsta bladbete(mangold)squash,litt bønner,tomater så har jeg litt chili og noen få paprika som ikke blir annet enn grønne,men går det også,ellers har jo jeg urter,oregano,sitronmelisse,ruccola,gressløk,luftløk og løpstikke,rabarbra,rips og solbær ,så noe har jeg fått i år om ikke så masse som før

          1. Tusen takk, krysser fingrene jeg også 🙂 Du har jo høsta mye! Mangold har jeg hørt om 😀 Lurer på om jeg tente å plante det i år og så glemte jeg det bare. Ha en riktig så god natt kjære du <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg