Årets siste snøbad (vlog)

Hei alle sammen. Nå kommer mildværet, endelig 🙂

De første tomatspirene har akkurat kommet opp såvidt.

De står i spisestua så jeg håper de overlever og ikke bare blir tynne lange stengler.

Planen er å være litt mer selvberget i år og så er det jo så gøy å se på ting som gror.

Så noen videoer om å vinterså ute, virker veldig spennende Plentene blir visstnok kraftigere enn dem man planter først inne.

 

Det blir litt lysere hver dag og litt varmere og jeg gleder meg så til å kunne sitte ute når jeg våkner med kaffikoppen

og høre på at skogen våkner. Det er gull!

 

Lagde en liten video nå, har nemlig snøbadet flere ganger i vinter. Det kom sånn fluffy deilig snø og da må jeg bare, klarer ikke å la være

(sjekk: jeg har en liten antydning til midje! Mulig fordi butikken ble utsolgt for julemarsipan, heldigvis har de første butikkene begynt med påskemarsipan nå. Det er en skam at det ikke finnes marsipangriser resten av året. Har i alle fall bestilt meg en halv kilo marsipan og den skal jeg lage min egen gris med. Lørdag er lørdag <3

 

Well well her er videoen i alle fall. Jeg må gå, nå skal rydde litt i kjøleskapet før varene kommer

Videoen:

 

Håper dagen din blir god og takk for besøket <3

11 kommentarer
    1. koslig å høre fra deg ,det er lenge siden sist nå :=) du er i gang med å så du ja ,jeg er ikke der i år ,vi får se om det blir noe ,drivhuset får nytes som ei sommerstue :=) blir spennede å følge med på din første sesong med drivhus da :=) ps du kan fint så gullrøtter og spinat i drivhuset nå ,dei frøa begynner å spire så snart det er rett temperatur så det går greit.Snøbade ja ,ser lekende lett ut når du gjør det,tror ikke du ville sett resultatet om jeg forsøkte meg på et sånt stunt

      1. Heeei 😀 Ja her er jeg igjen. Må så litt, skal ut snart og begynne, bare vente til isen er vekk av plantekassene. Sommerstue er jo helt topp! Veldig spent på det med drivhus. Enn så lenge er det helt tomt, aner ikke hvordan man innreder det engang, men en stol må jeg ha såklart 🙂 Takk for tips 😀 Snøbad er lekende lett og deilig. Akkurat som kroppen våkner og det er jo ikke akkurat så rart. Kanskje prøve det på gitaristen for han pleier bruke gruelig lang tid på å våkne hahaha Ha en god helg fine du <3

      1. Så koselig at du synes det <3 Snøbad er deilig fælt hahaha Jeg er den største frysepinnen på denne siden av kloden, ser ut som en isbjørn som oftest når jeg skal ut hahaha Ha ei super helg til både du og kattene <3 bloggklæm right bækk <3

    2. Så koselig å høre litt fra deg igjen. Nå minnet du meg på filmer, eller bildespill som jeg kalte det. Det er lenge siden jeg har laget sånt nå. Det var så fint med musikken og bildene. Du er flink. Evigheter siden jeg snøbadet!!! Tror ikke naboene hadde satt pris på det. Tenk deg da, der de kommer kjørende forbi huset vårt, og ser meg i bikini, i snøen. De hadde kjørt i muren av bare forskrekkelse. Tror jeg får holde meg til å lage snølykter jeg. 🙂 Ønsker deg en vakker helg. Klemsiklem:)

    3. Stemningsfull video. Fint med tekstene du lager til filmen. Det ser ut som om du koser deg skikkelig med snøbadinga. Jeg har bare tatt litt kalde dusjer, for jeg har ikke den muligheten til å snøbade usjenert.(Kjekt å ha en unnskyldning.😉) Moro at det spirer og gror i vinduet. Vårfølelse! Fortsatt god helg!🤍

      1. Tusen takk Kari <3 Snøbad er tingen og i alle fall når det er fluffy snø, deilig 🙂 Kalde dusjer er digg. Man blir skikkelig våken av dem også og føler seg klar for det meste. Jeg husker da jeg skulle begynne med iskalde dusjer, dusjhodet viller ikke vri seg mot kroppen uansett hvor mye jeg prøvde, men nå går det greit hahahaha Synes du er tøff <3 Kunne jo vært spennende å snøbade midt i gryta hahahaha tipper folk hadde fått store øyne og det kan jo være bra så ser dem bedre etterpå 😉 Har du det bra? Krysser fingrene og håper det er vår i morgen, for nå er vi så lei vinter ( selv om snøbading er digg) Jaaaa til masser av vår og gooood helg <3

        1. Det har knapt nok vært snø i Oslo, bortsett fra nå den siste uka. Ja, jeg har det bra. Håper og tror at situasjonen endrer seg ut over våren og sommeren, slik at det går an å utvide den sosiale sirkelen igjen! <3

    4. Lenge siden sist. Bra at jeg besøkte bloggen din på kongens bursdag – Grattis til han. Fin video og det er herlig at du leker i snøen. Det spirer og gror og i det fjerne kan man kjenne duften av vår. Men det er et stykke igjen. Noen burde prøve snøbad, litt greiere enn isbading tror jeg. Håper du har mere på hjertet litt oftere heretter. Ha en fin kveld.

      1. Hei 🙂 Ja nå er det en stund siden. Gratulerer til Kongen 🙂 Hipphipp. Tusen takk 🙂 Det blir ybervarmt nå snart, kanskje 9-10 grader og det er jo som en god nordnorsk sommer hahaha Neida tuller, vi kan ha det endel varmere 😉 Pappa er isbader men ikke jeg, mer snøbader for det er herlig 😀 Ha en riktig så god natt Helge 🙂 og sov godt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg