A happy Little day

Gidda ikke blogge i går for var skikkelig uggen i humøret.

Plutselig hadde de ikke inne drivhuset før i august! Alle skjønner et det gjør noe med humøret.

Men du så plutselig i dag tidlig så hadde de det likevel og så skulle jeg få det i løpet av uka, hurrastemning og så vipps, hadde de det ikke før i august igjen.

 

Jeg bråbestemte meg at jeg gidder ikke drive å kjøre berg-og-dal-bane med humøret og la ytre ting påvirke det i så stor grad, livet er nemlig for dyrebart til akkurat det.

I alle fall så gikk vi løs på litt hagearbeid.

Mens jeg satt og tok et overblikk over hagen og tenkte «what a happy Little day» Begynte jeg å angre med en gang på det minigravemaskin-kjøpet:

Fyttiskjiten det ser ut her

 

Det var bare å gå i gang, gitaristen sa at jeg er skikkelig flink med å grave og så sa jeg at han er flink han også

Akkurat som det ble litt lettere med grafsa etter det.

Og så tok vi mange pauser og jeg dreiv og «grounda» litt

tipper denne blomsten visner ganske kjapt (de svette tærne lukta ikke akkurat som nystekte vafler)

vi ble skikkelig slitne

Men blide, i alle fall jeg 🥰❤️ Gitaristen måtte sitte i skyggen for han ble skikkelig solbrent. Jeg derimot tok på faktor 50-solkrem da jeg våkna, jeg er ikke født i går

 

Livet er slettes ikke værst ❤️ Og så ble det lunsj, rista loff med stekt egg og majones, digg

og så var vi i gang igjen

Plutselig kom vareleveranser med mat:


og en agurk

+ en 12-Pack med sandwich-is, den varer nok til i morgen om jeg begrenser meg litt og det kan jeg klare 😇

 

Etter det gravde vi i noen timer og så kaboooom var vi sultne. Englebassen og jeg gikk for en deilig gratinert bønnegryte og gitaristen virka mer sulten enn til vanlig:

Tror han ble mett, faktisk så grilla han mer enn dette, faktisk 16 slike til

så tror han har middag i morgen og overmorgen 😅😀😁🤣

 

I morgen skal englebassen og jeg grille også for vi fikk masse grillmat i den varelevering, begynt å glede meg alt 🙂

Eneste jeg har fått gjort inne i dag Var å tømme oppvaskmaskina

Håper du har det fint og har hatt « a happy Little day» 🥰🥰🥰

Cu nå skal jeg se litt Viaplay, Lost faktisk 😎😃❤️

8 kommentarer
    1. nei snille deg ,ikke før i august,da er jo sommeren snart over da ,håper virkelig dere får et drivhus før det da,dette høres nesten litt ut som lureri fra leverandør spør du meg.
      Men terningkast 6 for arbeidslyst i hagen ,den har ikke kommet til meg ennå :=)men så har jo vi hatt vinter også ,i natt var det frost og kvitrima i dag morges,tror et par framdrevne planter avgikk med døden i drivhuset ,for det blir kaldt i drivhuset også når det ikke er oppvarming inni :=)
      All den maten ,herremin,det hadde vært nok til hele bygda her hos oss hi hi

    2. Leit at de skal rote sånn med drivhuset da, men mat har dere nok av i alle fall, så da er dere reddet en stund 🙂
      Å kjøre berg-og-dal-bane med humøret har jeg drevet litt på med i det siste. Og det er så utrolig bortkastet. Jeg må forsøke som deg, å ikke gjøre det. Livet er for kort for det ja.
      Nyt det flotte været og alle prosjektene. Livet er godt ♥
      Klem ♥

    3. Dere er gale når det gjelder grillmat 😀 Ser ut som dere koser dere veldig 🙂 Vi har vært ute og spist med venninnen min i dag. Hos naborestauranten 🙂 feiret bursdagen min litt 🙂

      1. Helt til august og jeg er ikke flink å vente. Gitaristen er på sånn fett og kjøttdiett, englebassen og jeg spiser ikke noe særlig av det der hahaha tusen takk og ha en super dag ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg