Å finne seg selv

Reklame | lady august art

Kjære dagbok

 

De siste dagene har jeg jobbe mest med å finne meg selv.

Jeg tror det er mange som driver med det for tiden så jeg tenkte det var lurt 🙂

Det var jo ikke så himla vanskelig for jeg er jo bare her liksom så jeg fant meg selv med en gang.

Behøver ikke bruke mer tid enn nødvendig på det der i alle fall.

 

I går var jeg på besøk. Tok med kake ettersom jeg er over middels glad i kake, den var foresten god 🙂

Det er noe helt eget med å sitte og holde i gang skravlemaskina med superkoselige folk og tygge kake <3

Well well uten om det har jeg gjort masse. Har sittet med sammenklistra fingrer og helt susete i planeten.

Driver nemlig med de minihusene til advent. Tenkte ikke på at det er kontaktlim jeg jobber med så

1: pass opp for sammenklistra fingre

2. ha god ventilasjon

Husket ikke på noen av delene

 

Gitaristen bare ler for jeg har jobba sånn 2 dager med ett hus og det skal

jo være 24 og jeg er bare halvferdig med det første, mye pga de

sammenklistra fingrene. Gitaristen sa nå: skal vi prøvekjøre adventskalenderhuset nå?

Får nok plass til en hel twist inni det…

Mannfolk, de sier aldri de rette tingene.

 

 

Tror jeg blinksa litt på størrelsen og så kom jeg alt for sent i gang så det blir

nok et adventshus til kalenderen hvis ikke farta settes opp i turbodieselfart litt pronto.

Jeg tror jeg elsker å sitte på kveldene med små kosehobbyer <3

 

Utenom det har folk begynt å handle julegaver hos meg, frokostsett og bilder

Mange sier de er så glade for å kunne gi noe som er så fint og gjett jeg blir glad da 😀

Det er jo nesten umulig å finne julegaver for de fleste har alt men hos meg finner du såklart ting de ikke har

Ting man blir glad av og i <3

Her finner du ladyapugustbutikken:

http://ladyaugustshop.com

Velkommen skal du være <3

 

Her er frokostsettene i bruk hele tiden såklart

“Kaffi i en kopp

smaker himmelsk godt”

 

fant på den der nå 🙂

 

Og så har jeg snøbada, snakk om kuldesjokk for kroppen men du…

nå skal jeg fortelle deg noe rart. Resten av dagen kjentes det som huden var i brann.

Begynner å tro at kroppen satte koksovnen på full guffe etter sjokket hahaha

Er 100 % sikker på at det blir flere snøbad i vinter for det var så digg etterpå <3

 

Oi glemte helt å fortelle deg at jeg fant en til favorittgemser på Europris, funday i sort:

Den er nok størrelse xxl men det gjør ikke noe, ble så glad i den i lysegrått som jeg kjøpte for noen uker siden

at jeg måtte ha en til. Pleier vanligvis aldri å kjøpe klær på Europris men denne ble favoritt med en gang,

hvem trenger ikke en funday-genser, bare nevner det 🙂

Her er den lysegrå:

Nå skal jeg se litt Netflix før det er loppekassen, foresten holder på å se Twin på Nrk,

det er 8 episoder og jeg har 3 igjen å se. Likte den serien .

 

Well well nå er det litt flixing

Rekk opp labben i været alle som har snøbadet i år 😀

Liker du å sitte med hobbyer på kveldene?

Hvilken hobby?

 

CU <3

 

 

3 kommentarer
    1. Hei.
      Ser fryktlig kaldt ut med snøbading, så jeg tror jeg står over det 🤣🤪
      Ha en super fin uke ❤

    2. Ikke noe snøbading på meg nei, og ihvertfall ikke her ute mellom blokkene 😁
      Det må ta tid å lage disse husene ja, men så fint da! 😀
      God mandag! Klem 🙂❤

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg