17. desember, jeg hadde flaks!

Reklame | Lady August Shop

Kjære dagbok

 

I dag var dagen med stor D, egenpleiedag og shopping.

Det er så deilig å bli stelt litt med og å ta litt vare på kadaveret. Vi burde alle bli litt flinkere til å ta vare på og bli litt mer glad i oss selv for da blir vi mer glad i alt rundt oss, det er jeg nesten sikker på.

 

Ting gikk skikkelig fint på sentret i dag til jeg oppdager at alle rundt meg var så stressa, englebassen oppdaget også det

Hun sa:” alle snakker om julegaver og at alle har alt og at de ikke finner noe til de som har alt.”

noe som kanskje stemmer?

 

Well, de kunne bare tatt en trapp opp til Galleri Havstad så hadde de funnet mye fint

(tilogmed mine kruseduller til 350,-,  signert og innrammet, bare nevner det)

Har gitt meg selv mange Kruseduller og blir like glad hver gang jeg ser på dem for de minner meg på små viktige ting i hverdagen som å gjøre ting med glede, det gjør en stor forskjell <3

Kruseduller med gode ord å ta med i hverdagen <3

 

Men nok om det.

Det skal ikke stikkes under en stol at folk påvirker meg og selv hvor

førjulsslapp jeg er så ble jeg skikkelig stressa og det hører til sjeldenhetene i følge gitaristen.

 

Jeg hadde 2 viktige ting å gjøre i dag, få avgårde julegaven til min bloggsøster

Frodith http://frodithblogg.com og kjøpe bursdagsgave til gitaristen som har bursdag i morgen.

Det gikk skikkelig supert og ganske fort.

 

Eneste problemet er at jeg pakket inn begge gavene i en pakkedisk på sentret og det gikk fint.

Det som ikke gikk fint er at de hadde lik størrelse og fasong og alt gikk som flytende

olje ned i vasken helt til jeg skulle sende den ene pakken med posten.

 

Prøv å stå i en kilometer lang postkø og når du endelig er kommet helt frem så

oppdager du at du har to helt kliss like pakker i bærenettet og kun den enes skulle sendes!

Jeg kunne spydd akkurat da av uflaksen min.

Utålmodig folk bak meg i en kanskje 2 kilometer lang kø, så gikk det ikke å begynne å pakke opp for å sjekke…

men jeg fikk sendt avgårde.

 

Sjansen for at Frodithsøs får nye boksershorts med rosa elefanter på er sånn 50 % har jeg regna meg frem til,

måtte bare ta en råsjans

Av og til er livet sånn, man må ta noen sjanser for å komme litt videre og ikke bli stående fast.

 

Blir Spennede å se om gitaristen blir glad for gaven han får i morgen 🙂

Veldig spent på hva han får foresten og om den/de passer 🙂

 

Well well så skjedde det et skikkelig uhell og det må være første gang jeg har hatt flaks i uflaksen.

Gikk for å få satt på vippeextensions og klarte å sovne sånn 3 minutter etter at hun begynte (som vanlig)

Våkna en og en halv time senere av den høyeste snorken jeg har hørt, kan tro jeg skvatt

noe noen andre gjorde også såklart og jeg tror det er her uhellet skjedde.

Vippelimet rant ut og i håret mitt sånn at det ble skikkelig stivt.

 

Såklart ble vi skremt for her snakker vi superlim, men uhell kan skje selv den beste.

Men det er her jeg hadde skjitflaks, limet hadde kun festa seg i håret og ikke i håret og i benken.

Jeg ble så glad at jeg nesten måtte synge, tenk å ligge limt fast i en benk i hele jula,

tipper legen min hadde blitt overrasket om jeg kom inn med meg og en hel benk fast i meg 😀

Heldigvis slapp jeg det nå behøver jeg bare en hårklipp litt kjapt 🙂

 

Etter det shoppa vi litt mat og gikk litt igjennom hva vi hadde handla,

man blir rimelig labbeflat av 5-6 timer på senteret

Tror det er nærmere 10 000 skritt, i alle fall det kjennes godt så vi fortjente noe digg å spise:

Jordbærpikene, bare nevner det, NAM

og dobbeltnam, bunda berg-brus:

Sjekk han kisen i bakgrunnen, han skulle ikke være med på bildet men folk løper rundt ville i blikket eller løper med nesa ned i mobilen, en av to liksom. (heldigvis ble han så uskarp at jeg slapp å ta et bilde til av meg som drikker, det er nemlig nesten umulig nå for tiden så fort som folk løper inn på bildene)

Etter det kom gitaristen og henta oss og jeg fikk tidenes migreneanfall.

15 minutter senere altså nå er jeg Tipptopp.

Kjørte 3 runder med pusteteknikken til Wim Hof og jeg er Gulle god igjen og det er bra for nå skal jeg bake noen småkaker

Sjakkruter bare uten sjakkmønster, mine blander jeg bare den brune og den hvite deigen til slike små marmorkaker, enkeler og smaker himmelsk.

Wim sin pusteteknikk:

 

Well folkens, kakebakst, jeg stuper ut i Dat, gleder meg alt til å prøvesmake deigen 😀

 

CU og takk for besøket <3

 

Foresten du finner min lille nettbutikk her hvis du mangeler noe:

http://ladyaugustshop.com

 

 

 

5 kommentarer
    1. Man må stelle litt godt med seg selv også ja.. <3 Jeg er veldig glad i mine krusseduller som du har laget..så tenker at folk som får noe du har laget i gave er veldig heldige :)) Har ikke sendt pakker på posten di siste 20 åra i alle fall..kanskje like greit..Frodith kler nok rosa elefanter også hun..hehe..
      Godt du ikke måtte bli på den benken i jula ja… Kos deg med småkakebaking..og la det være igjen noen til jul også da.. Klem <3

    2. Man må stelle pent med seg selv før jul. Mye fin kunst der og jeg håper det er mange kunder også. “vi har alt og det er alt vi har”, sa Ole Paus engang. Og det er jammen sant at man har mye mer enn det man trenger. Men flk stresser for det i disse dager. Og det er jo en maraton når man legger ut på en handletur i senter. Så jeg er glad for at jeg ble tidlig ferdig i år. Nå må jeg gå en tur ut snart i kulda, det er fin trim og man sover bedre til natta. Ha en fin kveld.

    3. høres ut som en god dag,men å sove når noen piller på øyene skjønner jeg ikke hi hi ,krysser fingrane for att du fikk avgårde den rette pakken da :=) kos deg resten av kvelden også,fikk litt lyst på julekaker jeg også nå ,hmmm :=)

    4. Gleder meg skikkelig til å pakke opp å se om det er bokser med rosa elefanter 😀 Ha-ha. Eller så må jeg bare løpe rundt å finne gitaristen på julaften så klart, etter gaveåpningen 😉 Nå skal jeg treffe KJersti igjen. Full dag i dag. Avspaserer 🙂 Ha en super dag søs, og hilse gitaristen snart gratulerer 🙂 Klemmerflat og litt til <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg