13 desember

Kjære dagbok

Jeg skjønner ikke det der med lykke og hvorfor alle liksom løper rundt og leter etter den.

Den er ikke der i alle fall, den er rett på innsiden av kroppen. Rett inne i planeten

Det er ikke de store flotte tingene som alle jager etter som gir størst lykke når vi tenker etter,

det er de små stundene hvor man kjenner på gleden inne i hjertet som gjelder

Jeg fikk foresten 3 klemmer bare på kjøpesentret nå av 3 forskjellige, det blir jeg så glad for <3

Gitaristen sier jeg er en sånn som man blir glad av å være med men det er ikke helt sant for det er ikke alltid

han synes det, som da jeg begynte å synge julesanger i bilen forleden..

Well well man skal ikke henge seg opp i bagateller det er nemlig der mange tråkker feil og fokuserer på de uviktige småtingene som bare skaper gruff. Det er mye bedre å legge fokuset på slike fine små ting som gir glede både inni og utenpå <3

 

I dag har jeg vært sammenhengende overspist eller forspist i 13 dager. Alltid noe godt å putte inn i tyggemaskina

Aner ikke hvor mange lussekatter jeg har spist for jeg kom ut av tellinga, i alle fall jeg er stappamett

 

Har egentlig ikke gjort så mye i dag. Har ikke rydda, ikke funnet den store eska med julepynt, men jeg har handla litt oljemaling og spist ute noe digg og det var det liksom, ja og så har jeg tatt litt egenpleie og kalddusj og så fikk jeg en pakke fra Wish som jeg ikke aner hva er og ikke husker jeg å ha bestilt den tingen heller. Må sette på detektivbrillene og begynne undersøkelse og etterforskning så finner jeg nok det der ut før eller senere.

 

Englebassen har rydda garderoben sin så nå har jeg fått 2 nye bukser, vent litt skal prøve om de passer. Eller den ene vil jeg ikke ha for den var lyserosa og gitaristen sa at det kun mangla en liten krøllete grisehale bakpå den, men den andre skal jeg prøve nå, vent litt

 

Sånn, fikk den på:

Dæskeren, ser ut som jeg har gått ned 14 kilo jo og så er den stretch i størrelse ekstra small

Gitaristen stoppa filmen han så på og fant nesten fram popcorn

når jeg skulle prøve den nå…mainnfolk, jeg sier ikke mer.

 

Jeg likte buksa kjempegodt, skal bare lappe de hullene på knærne for de er jammen kalde.

 

Eneste lille problemet med den buksa er:

knappen og knapphullet, de er liksom alt for langt fra hverandre, buksa er liksom laga for folk i ekstra small med timeglassfigur

eller pærefigur, tror jeg må sy den litt mer appelsinfigurformet for at den skal passe helt.

Vi måtte være 2 stykker for å få den av igjen, tvi for ikke å ville veldig på do

med den buksa der, var hakket før vi måtte klippe den av meg

 

Akkurat nå er jeg mest lykkelig for at vi fikk den buksa av igjen,

begynte å lure på at jeg måtte sove i den i natt

 

Well well, kjente akkurat at det ble en liten plass i magen igjen til en lussekatt eller to.

 

Håper du har det bra og er glad og kjenner litt lykke inne i deg.

Tar i mot alle gode tips for å få den buksa til å passe litt bedre med takk

Hva gjør at du kjenner lykke inne i deg?

 

CU og tusen takk for besøket <3

 

 

 

 

5 kommentarer
    1. Haha, jeg er der jeg og, for i desember er liksom alt lov, så her gafles det innpå 🙂 Du kan jo bare lage en lite tisseluke, så kan buksen være på for evig og alltid, siden du likte den 🙂 God førjulstid, og ja, jeg er lykkelig! 🙂 klemmer<3

    2. Det ble en ny dressjakke på meg i dag. Sur sak at man må kjøpe nytt pentøy foran hver jul. Bra at du fikk på deg buksa, en slags lykke det også. For meg er lykke mange ting god helse, et hjem familie osv,,, Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg