Vi fikk 6 av 4 stjerner på firestjernes middag! :D

Når jeg trår utenfor døra i bare morgenkåpa og barføtt så kjenner jeg ikke forskjell på utetemperatur og inne, det er sommer. Kaffekoppen i ene hånda mens jeg snuser inn duften av nykverna kaffe med en melkeskvett og får lov å sitte ute og våkne litt sammen med naturen.

Kirsebærtreet mitt har de sureste kirsebærene man kan tenke seg men de er full av smak og jeg har begynt å like dem De er modne nå så jeg går og småspiser kirsebær 🙂

 

I dag har jeg fylt på med woodchips rundt planter og i skråninga.

Etter vond mage i går var det deilig å bevege seg litt og så endte jeg opp med å sitte ved en stikkelsbærbusk i regnet og mumse sørsyrlige bær mens den søte lukten av nyvaska natur bredte seg i dagen.

Fikk en klump i halsen for det kjentes så fint <3

Jeg skal bli så mye flinkere å finne de fine små øyeblikkene Æresord <3

 

Det er mye vær for tiden, masse regnvær på en gang. Jeg elsker varmt regn, å danse rundt i det og hoppe i sølepytter. Uheldigvis er det nesten alltid lyn og torden samtidig og da bør man ikke akkurat hoppe rundt i søledammer, så vet du det.

 

I går hadde vi 4 stjernes middag med et vennepar og det ble braksuksess, vi fikk 6 stjerner av 4!

Den blir vanskelig å slå hahaha Lagde tidenes potetsalat og så oppdaga jeg at jeg ikke tåler creme fraiche

Typisk min uflaks Gitaristen var grillmester med hjelpekokk og lagde verdens beste grillsaus, flinkingen 😀

Utenom det har jeg faktisk begynt å få litt midje, i alle fall med korsett

Det hjelper å trene litt. Eneste litt dumme er at skuldrene begynner å bli litt for store. Gutta liker å trene skuldre, rygg og armer men er ikke så opptatt av rumpe, lår og det kan gi seg utslag i for store skuldre derfor kjører jeg mitt eget opplegg på trening med guttene, prøver å trene hele kroppen litt 🙂

 

Er du flink å ta vare på de små øyeblikkene?

Synes du jeg har fått midje? (si:jaaaaa)

 

Well nå er det trening så jeg må løpe, cu og takk for besøket <3

 

 

 

 

 

 

 

 

13 kommentarer
    1. Herlighet, du har jo midje som en supermodell! 😀 Grattis med 6 av 4 oppnåelige stjerner, og sannelig så det godt ut også! 🙂

    2. Det hjelper å trene! Du er flink altså 🙂
      Den hagen din er jo bare lekker – og det å komme ut med kaffekoppen i handa og snuse inn nyvasket natur – bare lekkert!
      God sommer fortsatt til deg og dere 😀 !!

      1. Trening hjelper 🙂 Guttene trener jo 3 ganer i uka så det er ikke lett å snike seg unna hahaha Tusen takk <3 Hage er liksom balsam for sjela. Gooood sommer og stor god klæm <3

    3. Det er de små lune øyeblikkene som man husker best. Du verden for en hage dere har, trolig den mest fruktbare i nabolaget. Fine bilder av det som gror og god mat. Her som alle andre steder er det snart august men det er en fin måned. Min søster har bursdag da og alltid før hadde jeg ferie i august. Sweet momentos.. Trening er en god vane, ligger nok litt etter der. Men det må det jobbes med. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg