Vassekte Lady August frokostsett til kanonpris!

Reklame | Lady August Art

(tilbudet gjelder kun kort tid ettersom jeg bare drar en gang på posten og da med alle pakkene som skal ut på en gang, etter det stopper utsendingen igjen på ubestemt tid)

 

 

Her er jeg igjen 🙂  Mange som har savna meg eller?

 

Akkurat nå er tidenes tordenbyge på vei inn her, gjett det er spennende.

Alt er laddet max så nå skal det kanskje tennes stearinlys og bakes hjemmelagd pizza fra scratch Digg

 

Det har vært late varme dager med bading hver dag og masse kos og så har vi fått jobba litt også

Henta jord til å ha rundt dammen og for å plante plen

Englebassen tok et så kult bilde der vi henta jord:

Jeg har mitt eget svaberg på tomta, der kan jeg ladde kroppen, bare å få av skoene og plante beina til ladding:

Dammen er nesten ferdig, den behøver bare litt mer vann og så må vi finne på noe for å gjemme siste

biten av damduk som er opp mot berget. Resten av damduken som du ser på bildet blir under vann:

og så har vi planta gress rundt og noen planter som kommer til å bre seg utover til et teppe med blå blomster

Har stabla mur til den store gullmedaljen:

Har nytt hus på gang også, det står og tørker nå før jeg kan fortsette og gitaristen har støpt på kroker under øya så snart kan jeg dekorere den:

Må bare si at jeg sleit litt med å lime delene, heldigvis har jeg gitaristen som vet råd, så han hjalp meg. Må bare si at jeg var ikke spesielt fornøyd i humøret da hele huset liksom seig sammen som en iskrem i 33 grader i sola

 

Vi går kveldstur hver kveld og da pappa sendte kveldsbilde fra nord akkurat da vi var på tur, sendte jeg ham et bilde tilbake:

De hadde sånn 8-9 grader og litt tåke, tror det bildet var litt dårlig gjort men jeg kom ikke på det før etterpå, shit happens

Holder på å skal gjøre ferdig et digert maleri også, så langt er jeg kommet nå:

Og så har jeg fått et nytt ordtak som jeg har lagd: “What a happy Little Day”  Det bruker jeg hver eneste dag <3

Tegna et bilde til ordtaket nå og det ser sånn ut:

Synes du det var fint eller? (si: ja)

Foresten må bare si det. Traff en froksotsetteier heromdagen og ha sa at frokostsettkoppene er verdens beste kopper, han bruker den hver eneste dag 😀 (det gjør jo vi også siden vi elsker dem, men vi er jo inhabile) Tenkte kjøre et supertilbud (kun en kort periode ettersom jeg ikke drar på posten annet enn en gang for å poste til alle som bestiller denne gangen) på 4 sett for 1000,- kroner men såklart kommer jeg jo til å gå tom for noen sett ettersom noen har jeg lite av og noen har jeg mer av. Supre gaver og alle elsker dem 🙂 Pris for ett sett er 300,-

 

Stoppet alt av salg i begynnelsen av året pga koronaen og stoppet nettbutikken. Er jo mange som har villet bestilt men vi bare måtte holde oss hjemme.

 

Nå lager jeg en liten glippe og tar i mot bestillinger for en tur på posthuset, så vil du være med er det bare å gi beskjed.

Kruseduller(uten rammer) kan bestilles og frokostsett

(du finner kruseduller på facebooksiden, trykk: HER

I alle fall her er frokostsettene:

Håper du har hatt en fin dag <3

Lyner det hos deg nå?

Ps: husk å gi beskjed om du vil handle for jeg drar bare en gang på posten.

Har endel bestillinger som skal ut så jeg tar dem i samme smellen <3

 

Nå er det labbene høyt, siden jeg fortjener det. Har tatt roomservice på 3 rom i dag. Rart hvordan det kjennes så mye bedre å ta roomservice i stedet for å rydde hele skiten av en kåk hahaha

 

CU og tusen takk for besøket <3

 

 

2 kommentarer
    1. Kunne godt tenkt meg ett frokostsett til. Da velger jeg nr 3 av de her. Passet bra for jeg sendte en mail til deg an det. Prøver og bestille en av de første dagene. Kult med egen dam i hagen – egen strand i hagen. Men nå må jeg ta en kald dusj før en stund på balkongen. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg