Urtrommer og plattfotdans, for en våkning!

Reklame | Lady August Art

Mornings folkens, ny dag nye muligheter

 

Så noen videoer før jeg sovna i går kveld om alternative greier, det skulle jeg ikke ha gjort.

Drømte om indianere og trommer og plattfotdans. Våkna nå sånn veldig sakte av at noen av naboene

har begynt å spille urtrommer. Man begynner ikke spille trommer ute før klokka 8 på morningsen spør du meg!

Bestemte meg for å prøve å sove litt til men det gikk ikke.

Måtte til sist sette meg opp i senga etter å ha snudd meg 14 ganger og prøvd å dempe trommelyden med 2 puter over øra og sjekke ut av vinduet med begge øya. Da hørte jeg mer trommer og fuglekvitring selv om det ligger et tykt tåketeppe utenfor, så jeg la meg igjen etter å ha dandert den andre dyna som en turban rundt planeten, lyddemping.

 

Gikk enda en stund før jeg fant ut at jeg bare likegodt kunne stå opp

og gjett en gang hvem som lå i fotenden under dyna og tromma gammelerik?! Mobilalarmen!

Jeg har i alle fall aldri valgt den der lyden, mistenker at englebassen har fikset det der hahaha

Well well nå er jeg våken og jeg har en plan med dagen foruten skravle og slurpe kaffe med Frodith, nemlig få tak i dette:

Det er et middel som man blander i akrylmaling for ar den skal bli mer gjennomsiktig eller at den skal tørke saktere, jeg behøver begge egenskapene siden jeg ikke får til den der månen. Skulle ønske jeg fikk til den realistiske månen <3

 

Men siden jeg ikke ennå har fått til helt den realistiske månen og venter på den flaska begynte jeg på et d.g.a. bilde i går:

Vet du hva mer som skal være på bildet? 🙂

Og når vi snakker om bilder, et slikt til er bestilt og skal til enda en ny eier:

Jeg elsker det bildet <3

Well well folkens, må hoppe i dusjen og gjøre meg klar til en fin liten dag <3

Cu mye å gjøre såklart, skal møte supersøs Frodith og gleeeder meg  <3

 

2 kommentarer
    1. Våkna grytidlig i dag jeg også, men fikk heldigvis sove igjen etter hvert. Spør du oss om hva bilde skal inneholde, eller vet du og vi skal gjette? Hvis du spør…., hva med et lite lysglimt i vinduet 🤔 Ha en fin lørdag, klem 🤗

      1. Heldige deg, tror jeg må ta en cowboystrekk nå 🙂 Begge deler 😀 Ja litt lys må det såklart være 😀 Tusen takk og ha en super lørdagskveld <3 klæm

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg