Tror du man kan ønske seg noe genuint og så får man det?

Å ønske seg noe med hele sitt hjerte og deretter oppleve at det blir oppfylt på en tilsynelatende magisk måte, er en av livets mest forunderlige og fantastiske opplevelser. Det er som om universet lytter til våre innerste lengsler og sender oss det vi trenger på en måte som vi kanskje ikke kan forklare, men likevel kan føle dypt inne i oss.

Det er noe ekstraordinært med genuine ønsker. Disse ønskene kommer ikke fra det overfladiske, men fra sjelen. De springer ut fra våre dypeste lengsler, våre mest oppriktige ønsker og våre innerste drømmer. Det kan være ønsket om kjærlighet, lykke, suksess eller indre fred.

 

Når vi sender ut disse ønskene til verden, er det som om energien vår resonnerer med noe større enn oss selv. Noen kaller det skjebnen, andre kaller det universets lovmessigheter, og noen ser det rett og slett som ren flaks. Uansett hva man kaller det, er det en følelse av at noe utenfor vår forståelse tar tak i trådene i livet vårt og vever dem sammen på en måte som gir oss akkurat det vi trenger på akkurat det rette tidspunktet.

Det er historier som denne som gir næring til vår tro på det uforklarlige, det mystiske og det magiske i verden. Historier om noen som ønsket seg noe dypt og inderlig, og som deretter opplevde mirakuløse vendinger i livet som brakte akkurat det de ønsket seg, eller til og med noe enda bedre.

Noen ganger er det ikke engang det vi trodde vi ønsket oss som kommer til oss, men noe enda mer verdifullt og meningsfullt. Det er som om universet vet bedre enn oss hva som vil fylle våre hjerter med glede og tilfredshet.

Å være åpen for denne typen erfaringer krever en viss grad av tillit og aksept. Det handler om å slippe taket i kontrollen og la seg drive med strømmen av livet. Det handler om å erkjenne at vi kanskje ikke alltid vet hva som er best for oss, og at det finnes krefter større enn oss selv som jobber for vårt beste.

Så neste gang du sitter og føler en dyp lengsel etter noe, vær åpen for muligheten for at ønsket ditt kan bli oppfylt på måter du aldri kunne ha forestilt deg. Tro på kraften av dine egne ønsker, og ha tillit til at universet lytter. Hvem vet, kanskje er det akkurat nå noen høyere makter som jobber på spreng for å bringe ditt innerste ønske til virkelighet.

 

 

I hele vinter har jeg ønsket meg masse woodchips så nå kommer en hel haug snart, det er jeg sikker på <3

Hva ønsker du deg genuint foruten rettferdighet og fred på jord (for det tror jeg alle gjør)

<3

10 kommentarer
    1. Jeg tror at jeg ikke ønsker meg så mye egentlig. Jeg tror jeg er så heldig at jeg HAR veldig mye, og at det er NOK for meg det jeg har. Akkurat NÅ i alle fall 🙂 Sikker på du får masse woodchips 🙂 God klem <3

      1. Kjoler? 😀 Mange ønsker seg hauger med ting, dyre ting, det er jeg heldigvis ganske spart for 🙂 Liker jordnære ting og sjokolade såklart, selv om jeg er blitt så mye bedre enn da jeg var dronningen av snop hahaha Stooor god klæm <3

    2. Jaa, jeg tror man kan det – iallfall i noen situasjoner! Jeg har ingen spesielle ønsker nå egentlig….. men jeg hadde et stort et som har gått i oppfyllelse – og som jeg ikke kan si noe om ennå… kommer kommer! Klem <3

    3. “Ja, vi kan ønske i den ene handa og spytte i den andre”, sa min far. “Hvem hånd fikk du mest i!!!!!” spurte han så og lo!!!!En morsom tanke det der. Jeg tror vi kan ønske oss noe vi virkelig trenger, men ikke gull og grønne skoger liksom. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg