Små julehus til advent man kan lage selv <3

Reklame | Lady August Art

Kjære dagbok

Grått men fint likevel ute.

I dag fløy tankene mens jeg satt ute og mediterte litt på alle som trenger litt ekstra hjelp.

Det regner litt i dag men det gjør ikke noe, det er bare friskt deilig 🙂

 

Jeg prøver hvert år å være med på å hjelpe noen som trenger det litt ekstra.

Det har vært forskjellige hvert år. Bymisjonen er et bra valg men i år ble jeg spurt av Unik Kristiansand.

Vi er jo bare en bitteliten bedrift i oppstart men det betyr ikke at man ikke kan hjelpe, så vi pakket en stor eske med 6 gladbilder og sendte i vei tralei 🙂

Det kjennes så godt å få være med på å prøve å gjøre en lite forskjell og det er viktig.

Unik skal ha julemarked med lodd hvor man kan vinne premier.

Du finner dem her: https://rsunik.no

Her er et av de 6 bidragene mine:

(bildet: Kjærlighet A3)

Jeg har det det på soveromsveggen og jeg føler jeg blir så glad av å våkne å kikke opp på det <3 og glede du kan man aldri få nok av eller spre <3

Her er litt om unik og hvorfor det ble dem i år (sakset ut fra siden dems):

“Ressurssenteret Unik er en tverrkirkelig organisasjon som jobber for å bedre hverdagen for barn og barnefamilier. Vi vil at barna skal utvikle vennskap, oppleve felleskap og ha det gøy sammen i ett miljø med fokus på trygghet og verdighet”

 

Jeg tror dem gjør en stor forskjell for de dem møter <3

well, well

 

Kveldene nå er så vakre, det er helt magisk å titte ut rett før sola går og legger seg:

Foresten i går kom det pakke i posten, supertynne treplater til adventskalenderhusene jeg tenkte å prøve meg på. Om jeg får det til er en annen sak men jeg skal i alle fall legge hodet i bløtt

Det er så koselig å ha små gleder man kan holde på med frem mot advent og jul <3

 

Foresten har en greie gående nå i nettbutikken

Bestiller du Bidet over (A3) får du med den nyeste hverdagskrusedullen min på kjøpet, gjelder kun til i morgen

Her er min lille nettbutikk og bildet heter Kjærlighet <3

http://ladyaugustshop.com

 

Nå skal denne kroppen opp i badekaret og etterpå i ettermiddag er det øving med guttene, gleder meg!

Liker du å ha små prosjekter før jul du kan sitte med på kveldene?

Har du noe spesielt du skal lage i år?

Skal lage et prøvehus først, sånn litt enkelt sånn at alle kan lage det og blir det bra legger jeg ut malen på fb-siden min sånn at du også kan skrive den ut og lage om du vil <3

 

 

CU og takk for besøket <3

 

6 kommentarer
    1. Så masse koselig det var hos deg i dag. Koselig å gi litt til andre!!!! Gleder meg til å se husene dine. Jeg vet ikke helt hva jeg skal finne på til bloggens advent i år, men noe blir det sikkert. Gleder meg allerede. Kos deg i regnet. Klem😁

      1. Så utrolig trivelig skrevet, tusen takk! <3 Begynte litt nå med ett hus men det er jo vanskelig å bestemme seg for hvordan de skal være 🙂 Tusen takk fine deg og riktig god fredag <3 klæm til deg og kattene <3

    2. Koseligste bildene di du lager..så det er et kjempefint bidrag til noen som trenger det 🙂 Støtter ulike ting, men da blir det med noen kroner..tror ikke di hadde blitt så glad for noe jeg har laget..hehe..
      Grått vær kan være koselig det..men vært litt mye av det i høst..så gjerne en lang periode med blå himmel nå… Klem til fineste deg <3

      1. Tusen takk <3 Har også pleid å gi penger men denne gangen spurte de etter noe til utloddinga 🙂 Hahah si ikke det <3 Blå himmel og litt sol satser vi på, helt enig. Regn er liksom nesten værst, i alle fall ute i bare tanktoppen hahahahaha Stor god klæm tilbake <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg