Skikkelig krise her nå

Reklame | Lady August

Tror jeg er singel snart for i dag begynte regnskapet med bedriften, oooooh fyttimainnskiten for noe skjit (og da sa jeg det pent)

Er ute nå, best det ettersom vi begynte med utgifter og etter dem å dømme er jeg flink å shoppe faktisk dronningen av shopping, tror det nærmer seg 100 000 nå og det er ennå ikke ferdig, tror jeg blir ute en stund til. Heldigvis er det skikkelig sommervær 🙂

Noen som har overnatting er det jo bare å rope ut 😉

Jeg handler såklart kvalitet siden jeg er over middels opptatt av det og alle vet at kvalitet koster…bare ikke alle liksom.

Well, well humøret bedrer seg sikkert når vi kommer til inntekter tipper jeg 🙂

 

Foresten vi er litt uenige her, kan man føre opp småsnop på utgiftsposten på regnskapet?

Jeg mener helt klart : JA noen andre her mener nei.

Det er jo en stor utgift.

Alle vet jo at maskineriet mitt behøver småsnop for å fungere bra.

Jeg blir rett og slett lykkelig av sukker, tenk de dystre bildene det kommer til å bli med kun grønnkål og salatblader, bare nevner det… Ikke noen happybilder som dette for eksempel:

 

Humøret til gitaristen er ikke akkurat oppadgående, har nemlig holdt på hele dagen bare med utgifter og stadig dukker det opp noen flere, nesten som de formerer seg uhemmet. Kan ikke huske å ha handlet alt det der liksom men jeg har jo det.

Angrer skikkelig på at jeg ikke fulgte med i regnskapstimene, skjønner nix.

Noen som kan regnskap er det bare å komme på besøk, skal fikse kaffe og alt 🙂

 

Tror vi kommer til inntekter i løpet av uka folkens så det hjelper en hel del om dere går inn og bestiller litt ekstra nå. Det hjelper garantert på humøret til gitaristen og hjelper det på hans humør, hjelper det på meg 😀 Her er linken: https://ladyaugustshop.com

Well well det kan ikke bli særlig værre nå, eller jo foresten noen sa et skikkelig fælt ord; Moms

Jeg ble under dyna i 3 dager nesten, jeg bare klarer ikke det ordet, blir skikkelig uggen og uvel

Heldigvis oppdaget vi at det går og bare stoppe salget av frokostsett før man når den fryktede momsgrensa noe som betyr nix frokostsett før utpå nyåret, ettersom jeg har forstått (om jeg har skjønt det rett) er det et alternativ men enn så lenge går det å få fatt i de superdigge settene. Koppene er de aller, aller beste jeg noensinne har hatt og folk som har bestilt dem elsker dem 😀 <3

 

Noen flere som synes regnskap er noe skikkelig skjit? (si Jaaa)

Noen som får utslett av ordet Moms? (her kan du også si : ja)

 

Nå skal jeg gjøre klar en hau med bilder for utsending til Nordnorge og så skal jeg gjøre klar frokostsett til nye eiere som også skal i posten og etter det, en kopp varm kakao med marsmellows 🙂

 

Ha en riktig så god natt fine du

og tusen takk for besøket <3

 

 

 

 

14 kommentarer
    1. hvet du utifriluft er regnskapsfører hi hi og hun elsker jobben sin,jeg kan ingenting om regnskap,men så lenge der er penger på konto og en ikke tar opp lån,skulle mitt hode tro det går greit hi hi

      1. Hæ? Oi tror jeg må bli venner med henne i en fei trales 😀 Ja det er forsåvidt rett foruten om man selger over momsgrensa, da skal staten ha 25 % og har man brukt opp de pengene da har man et problem. 25 % av et frokostsett er 75 kroner og med 1248 kopper og tallerken blir det endel kan man si…. Ha en riktig så god natt <3

      1. Pjuh godt noen svarer ja på de spørsmålene <3 Tror jeg er allergisk for slikt papirarbeid, blir skikkelig uggen og dårlig i humøret. Tusen takk og stooor god klæm tilbake <3

    2. Du har en egen evne til å formidle galskapen, altså! Ja, enig i at det ikke blir samme susen over happy-bilder når man bruker grønnkål i stedet for snop! Ja, moms er til å få utslett av! Pr i dag er jeg ikke i gang med noe som tilsier at jeg må betale annen moms enn det som er på varer jeg handler… men når man er momspliktig da er det best å følge med på tallene. Hvis ikke kommer skattefyttisjiten… Lykke til med salget og regnskapet! <3

      1. Takk 🙂 Det var værre enn det her altså hahaha men nå er jeg inne igjen og det er digg 🙂 Jeg blir skikkelig ulykkelig av dietter av en eller annen grunn så det kommer ikke til å funke. Kanskje bare male og lage bilder på lørdager fra nå av? Ooooooooo SKATTEFYTTISKJIIIITEN….blir redd bare av navnet, tror jeg må bli litt kjent med de folkene så kanskje det ikke er så skummelt mer? Tusen takk, kom i mål med utgifter og det er jo en start i alle fall. Ha en riktig så god natt, kommer til å sove som en stein etter denne dagen og garantert drømme om skattefyttiskjitmannen Gooodklæmme <3 I morgen er en ny og bedre dag <3

    3. Uff,. At det må være så mye DRITT i tillegg til moroa 🙁 Håper du får sving på momsen og gitaristen 😀 Her er det sofaen og pledd fremdeles… Klemmer i vei <3

      1. Mornings søs <3 Ja ikke snakk det er så mye papirer at du aner det ikke engang. Momsen gidder jeg ikke tenke på engang snakk om skiten i driten. Skal lage en konto til den for det må man visstnok ha. Uff staaakars deg <3 Her er ryggen gåen også men ikke så ille som din. Goood bedringsklæm på vei <3

      1. Ja vet, moms burde vært forbudt. Skremmer jo vettet av folk som vil prøve å starte noe. Fikk ferdig utgifter til sist, nå gjenstår bare resten og det er jo en hel del 🙂

    4. Jeg er Regnskapsfører og jeg elsker regnskap og moms, men moms til gode er så klart den beste momsen. Mitt foretak er ikke momsregistrert og egentlig er det helt greit. Ha ha.

      Ohh, hvis du tar småsnop med i ditt regnskap så rar jeg Red Bull med i mitt <3 ha ha

      1. Tenk at jeg kjenner en ekte regnskapsfører! 😀 Nå ble jeg skikkelig skikkelig overrasket. Moms er det værste ordet jeg vet. Tror du småsnop og red bull er innafor? 😀 <3 Si: jaaaa

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg