Sikkert en av dere som lurer på hvordan det går her nå?

Klokke 6 Sharp i dag tidlig satte jeg meg å venta på at legen skulle åpne, makan til manflu.

I mellomtiden spiste jeg sjokkobananer og masse tranebærtabletter siden jeg hadde masse feber og det kjentes som lungene var på vei ut av kroppen, men nå skal du høre. Klokken 8 begynte skiten å løsne så jeg behøvde ikke dra til legen likevel, flaks.

Og etter en Paracet var jeg bare dritsyk så jeg satte meg å så på et sånt program om rydding

og her er det jeg så:

 

og bare gjett jeg ble så inspirert at jeg bråbestemte meg for å brette opp armene eller var det ermene..

Ideen er å samle sammen alt av klær først, alt som finnes og etter det er det bøker og papirer og ting og tang, sånn i store hauger. Gitaristen pleier nemlig klage på at jeg er litt rotete så i dag bestemte jeg meg for å være supersnill og ta tak i problemene (selv om jeg er syk, skjitsyk, snakk om å være grei)

Det ble så bomba at du aner ikke og så kom gitaristen og ropte “Stoooopp” og at det der med rydding var en dårlig ide

Han ville at vi skulle begynne med ene boden heller en annen dag(mistenker han for at han vil ha meg under oppsyn mens jeg rydder siden det blir så rotete) og det var litt flaks for her ligger jeg nå, for sliten til å gjøre noe annet enn å se Netflix (eller et ryddeprogram til) og ikke har jeg særlig lyst til å rydde mer i dag:

Hvis du har noen som synes du er litt rotete, så er det bare å begynne som på videoen over og vipps får du ikke lov å rydde mer, genialt 😀

Synes du jeg er den lureste du kjenner? (si:ja)

 

CU <3

10 kommentarer
    1. Hehe…ja, du må definitivt være den lureste jeg kjenner. Når jeg er syk, så passer jeg godt på å ikke begynne på så mye ettersom jeg vet jeg ikke kommer i mål. 😉 😀 God bedring! Klem <3

      1. Ja det kan jo være lurt men jeg kom “i mål” jeg er regnet for å ikke være ryddedyktig og DET er da noe 😀 hahahaha Tusen takk, ligger med beina høyt og ser Netflix. Goood helg og stor god klæm <3

    2. Her i huset er det ingen som synes vi er rotete 😀 Så vi kjører samme løpet som vi pleier. Slakke på sofaen uten snev av lyst til å rydde en gang 😀 Klemmer søsklemmen og GOOOOD bedring <3

      1. Det er jo det aller beste søs 😀 Jeg fikk et lite glimt av huset her med andre øyne etter jeg så den videoen men såklart varte det ikke lenge før jeg var helt meg selv igjen hahaha Kos deg med helg søs og stor god klæm <3

      1. Tusen takk! <3 Nix tror ikke det egentlig tror det som gjorde utslaget var at det ble så fryktelig rotete hahaha Oi har du fast lørdagsvask? Her vasker vi etter behov og tid men nå er jeg skikkelig i gang og her går det unna 😀 Håper du kommer i mål. Ha en fin ettermiddag og kveld <3

    3. rydde når du er skikkelig dårlig er nok ikke lurt,så gitaristen var iallefall fornuftige som stoppet deg hi hi ,håper du snart friskner til igjen ,trasigt å hangle så lenge,masse god bedring

      1. Gikk på i dag igjen med friskt mot og jammen begynner det å hjelpe litt nå 🙂 Tror han stoppet meg mest fordi det ble så bomba hahaha Tusen takk, litt bedre i dag men fortsatt syk 🙂 Goood helg <3

    4. Ja du er lur! Jeg vet ikke helt om jeg VIL at mannen min rydde opp etter meg, for da er jeg redd at han hadde kommet til å kaste ganske mye som jeg vil ha…
      Håper du blir pigg og rask igjen snart. Selv har jeg en kjedelig forkjølelse på andre uken og hoster som en bryggesjauer …

      1. Ohh du også, jeg også hoster som en bryggesjauer her også. Det kan være greit å gjemme unna de tingene man er ekstra glad i såklart 🙂 Masse, masse god bedring til deg <3 og meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg