Say hello to our new band member + egenpleie

Reklame | Lady August Art

Hei på dere

Holder ennå på med den realistiske månen. Malt over den 3 ganger og akkurat nå er alt malt hvitt igjen.

Nok om det

Hadde den nye gitaristen innom i går. Han er superhyggelig

Han heter, oi nå har jeg glemt det alt. Er elendig med navn men han er dyktig og så ser han sånn her ut ca:

Jeg gleder meg ihjel til å øve sammen hele gjengen neste uke 😀 Det er så digg

Utenom det har jeg solgt dette bildet i går 70×100 cm, jeg elsker det:

Lurer på om jeg må bestille meg også et av det for det er liksom et av de første jeg lagde 🙂

Det kommer såklart i begrenset opplag så det er bare å rope ut om du vil sikre deg et du også <3

 

Siden jeg er litt på den der egenpleiebæggen om dagen, bråbestemte jeg meg for at det er munnen som skal fikses i dag

og da var det jo såklart bare å få med gitaristen også. Gurgle i knustenelikspiker med sesamolje og så smøre tenne inn med gurkemeiegrøt haha

Hva den gitaristen må gjennomgå, bare nevner det hahaha

Den oppskrifta er vissnok for å få tannkjøtt som har trukket seg tilbake til å bli bedre. Har ikke det problemet men skader ikke med litt munnfiks. Har ikke hull og tannkjøttproblemer etter at jeg begynte å pusse tenner i sesamolje for over ett år siden

Her er en linken jeg fant:

Det er så gøy å prøve ting synes jeg 🙂

 

Litt klinete men klarte å beholde alt i munnen og rett utenfor

Nå skal jeg fortsette litt til på den umulige månen og så er det styrketrening med gutta.

Håper du har en bra dag og du…nå er det helg <3

Takk for besøket <3

7 kommentarer

    1. Tror jeg står over den måten å rense tenne på jeg, og holder meg til min elektriske tannbørste som masserer sammen med tannkrem og litt munnskyllevann etterpå 😉 Så bra du er fornøyd med den nye gitaristen, og får vi høre litt fra prøvene eller må vi vente til dere er klare for konsert…. 😉 Ha en nydelig fredda, klemsy 🤗

      1. Hehehe, jeg kan skjønne deg ja hahaha Tenkte bare gjøre det sånn en gang i uka ellers pusser jeg med eltammbørste og sesamolje 🙂 Kan godt hende jeg filmer litt fra øvingene, who knows 😀 Tusen takk og gooood helg Vera <3 klæm

    2. Var på apoteket i går og skaffa ny fluor skyllemiddel. Det var 2 for 1 så jeg sparte litt der men skal snart til tannlege og der er det aldri tilbud. Håper den nye gitaristen er med på notene hele tiden. En stund siden dere laget 1000 words, er nokså sikker på at det er riktig tittel. Øving må til så jeg håper det går fint. Ha en fin kveld.

    3. Her er det liten tid for fiks for tida. Jeg burde fikse håret. Har farget hjemme, men ikke klippet på et år :-o. Kjøpt ny kjole i dag. Den skal jeg ha på i morgen tenker jeg 😀 Søndag trening <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg