Så stille uten englebassene i huset + update

Reklame | Lady August Art

Hei på dere

Jeg skal innrømme at jammen ble det rart og stille uten englebassene i huset. Forventer liksom at soveromsdøra skal gå opp

og en englebass som kommer ut og lurer på om vi skal dra og shoppe eller noe..

 

Det er nok mange som har det sånn nå som høsten er her.

Det er bare at det er over 20 grader og nix høst her.

Viktigst av alt er at alle har det bra og siden jeg vet at englebassene har det bra, bestemte jeg meg for å prøve litt

hudpleie som jeg lærte av Dr. Berg på YouTube for å få silkemyk hud.

1 eggeplomme, litt ekstra virgin olivenolje og en liten dæsj manukahonning eller hva det heter. Vispa det sammen og hadde på hender og i ansiktet og halsen i 20 minutter:

Ble superfornøyd så det der skal jeg gjøre flere ganger. Her er link om du vil lære litt om det:

 

Etter det hadde jeg bestemt meg for at i dag er det maledag. Vil prøve å male en realistisk måne denne gangen og får det ikke til

men såklart jeg gir meg ikke 🙂 så det er bare å følge med. Så langt er jeg kommet og det ligner ikke engang: 

Det jeg derimot har gjort ferdig i dag er dette bildet som jeg begynte på:

Det er litt en hyllest til alle foreldre og en påminnelse om alle fine stunder som man tar være på i hjertet sitt <3

Bildet er akrylmaling og kullstift, skikkelig GØY å lage!

Har en følelse om at det kommer til å bli flere slike. Gitaristen synes det ble helt nydelig <3  Og når vi snakker om gitarist, den

nye kommer innom i dag, da blir det bråk, HURRA 😀

 

Håper dere har en digg dag selv om mange av dere nok har en annerledes hverdag <3 Det gjelder å se de bra tingene

og så putte små sukkertøy (ikke inn i munnen) inn i hver eneste dag <3

 

CU myyyye å gjøre såklart <3

12 kommentarer
    1. Går det ann å bruke den maska om man er allergisk mot egg, og ikke kan fordra honning 🤔
      Bildet ditt er superkult, i like 🤩 Er nok mange foreldre som savner tenåringene + litt til i alder nå i høst, og så er det nok noen som syntes det er litt godt at de har flyttet ut også 😉 Her har det vært velvære dag for neglene mine, som har blitt nye igjen å jeg er så fornøyd atte. Ha en superfin torsdagskveld, klem 🤗

      1. Aner ikke men jeg ville ikke prøvd om jeg visste jeg var allergisk mot egg. Tuusen takk <3 Så deilig da, både du og jeg har hatt egenpleie i dag 😀 Jeg er ikke så flink med negler men synes det ser så flott ut med velstelte negler. Kan ha en sammenheng med at jeg alltid enten står og maler og kliner maling på fingrene eller står på haug i et bedd og graver jord hahaha Kos deg med kvelden og stor god klæm <3

      1. Tusen takk fine du <3 Ja gjør det såklart men det er bare fordi jeg er veldig, veldig, veldig glade i dem <3 Men såklart er det fint at dem trives og koser seg, det er gull <3

    2. Egg kan brukes til mangt. Dette er noen ord før puta. Det var deilig med et bad i tjernet i kveld etter en lang dag. Mellom jobb og plenklipp hos mine foreldre ble det en runde med disckgolf. Klok av skade har jeg skrevet navn på mine 5 disker. Banen jeg var på i dag er i Lier hvor det er 2 baner. Det var den minste jeg var på i dag . går faktisk rundt en skole. Bra du savner barna og er sikker på at de savner deg. Jeg tror det er normalt. Nå er det sengetid for “gamle” folk som meg. Tenk om man kunne bestemme hva man kunne drømme om om natta. Sjelden jeg drømmer i farger – gode erfaring med det du? Ha en fin kveld.

      1. Ja det inneholder alt huden trenger og nesten alt vi også trenger 🙂 Herlig med bad i dag, tror det var 26 grader i skyggen i ettermiddag 🙂 Oi Lier altså, ikke vært der ennå 🙂 Ja det er nok naturlig. Jeg drømmer kjempemye og jeg er nesten sikker på at man kan bestemme litt hva man drømmer. Hvis man dytter bort alle tanker og tenker på noe spesielt så er det ofte at jeg drømmer om det når jeg sover 🙂 Sov godt og drøm vakkert 🙂

    3. Mye moro man kan forsøke etter å ha sett på youtube ja. Har du forsøkt å vaske hendene i kaffegrut, eller hele kroppen for den saks skyld i dusjen???? Du blir myk i huden som et barn! Ja, det var rart da våre flyttet, og stadig er det jo noe flytting nå også. De selger hus og hjem og bytter ut. Men sånn er det. Jeg sitter bare her i vårt lille hus og er fornøyd med det. Herlig måne!!! Du fikser det meste, og de små firkantbildene er jo bare søte. Kos deg videre med musikk og maling. Klem 🙂

      1. Hei 😀 Nei det har jeg ikke prøvd men det skal jeg jammen meg prøve. Blir så tørr på hendene av å grave i jord og å male (kliner maling på fingrene hele tiden så det blir mye vasking) jaaa, hele kroppen, skal prøve 😀 Herlig at du er fornøyd <3 Sliter med månen, har malt over 3 ganger alt. Tusen takk <3 Koos deg med dagen fine du <3 klemme 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg