Rykende fersk bilde akkurat ferdig :D + update

Reklame | Lady August Art

Hei på dere.

Håret fortsatte og falle av i dag også så begynner å tro at b12 ikke er svaret men hvem vet, har legetime den 3.  Så lang ventetid blir det når man har verdens beste lege well well

Nå har jeg masse jeg gleder meg til, masse 😀

 

I dag fikk jeg forskjellige frø fra Thailand og de skal jeg plante i morgen 😀 GØY

og på lørdag er det loppemarked, jeg elsker loppis 😀 Det er bare å følge med så får du nok se hva jeg kjøper. Loppis er bra for: miljøet (gjenbruk) og pengeboka To fluer i en smekk spør du meg

Gleder meg sykt til det, kanskje jeg finner en parykk eller hatt i tilfelle håret fortsetter og falle av.

 

Og i dag gjorde jeg ferdig et bilde som jeg har jobbet til og fra med i sikkert et år

Lette vingeslag over sommerhimmelen med duvende, dovne bølger som faller til ro etter en lang dag. “På vei inn i drømmeland” eller “Veien hjem” Hva skal bildet hete?
d.g.a. 60×60 cm på kraftig lerret.
Ser du noe du liker så ikke nøl med å gi meg et pip 🙂
Håper dagen din har vært fin <3
Nå skal jeg spise suppe til kveldsmat Magen roper nemlig på mat.
“På vei inn i drømmeland” eller “Veien hjem” Hva skal bildet hete?
CU og tusen takk for besøket <3
8 kommentarer
    1. Det er tid for loppemarkeder igjen. Drar ditt sjelden men er lurt hvis man er på jakt etter noe. Det er slikt noe her i helgen også både fra-, lør- og søndag. Det er en sosial greie på mange måter. Sitter her med dagens første kaffekopp og i løpet av dagen skal jeg til frisøren, til legen og besøke mine foreldre. Liker en morgenstund som dette. Er tidlig men stille men bare 15 minutter til første buss kommer. Ha en fin dag.

    2. Det så veldig ut som veien hjem 😊 Og det er noe med at tittelen er kort også, det liker jeg. Håper du finner løsning på det med håret 😱Godt du har litt å ta av ❤

      1. Ja enig 😀 Tusen takk søs <3 Skikkelig lei håret nå så jeg tenker på andre ting. Du vi må jo slurpe kaffe og skravle en dag, det hadde vært kokos <3 klemme <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg