Rydding av garderoben og så kom godfølelsen :D

etter Marie Kondo prinsippet. Behold det som gjør deg glad

men først samle sammen alle klærne i en diger haug:

Holdt på å gi opp da jeg så størrelsen på haugen. Heldigvis måtte vi løpe ut å se for det kom et digert krigsskip forbi:

Og etter det var det en kaffe og så gå i gang med klærne. Ble temmelig tomt når jeg hadde tømt ut alt:

 

Ble masse ledige hengere også:

Værste jeg vet når jeg skal henge noe opp og så er det smekkfullstappa, men nå er det tilogmed plass til et nytt plagg eller to 🙂

Det er så deilig å få ryddet litt, det gjør noe med hele humøret for jeg bli glad inni meg <3

Nå har jeg akkurat avslutta min daglige sangøving og snart er det natt for alle hekser og troll og kommelpunger og nisser,

trollkjerringer og krokofanter.

Får du godfølelsen når du har ryddet?

 

CU og takk for besøket <3

6 kommentarer
    1. Føler jeg ble litt smitta, litt… Har vært godt å kaste all gammel ham. Hm. Må vurdere et tiltak og godfølelsen tror jeg på :).

    2. Bra med når man rydde litt i skap og skuffer. Langt fra en liten robåt det der, der har de alltid ryddig i skap og skuffer der. Utrolig at det kan bo 4600 folk om bor. Man kan tenke hva man vil men det var mange som tok bilde av det. Hper det blir en fin dag for deg. Tror du koser deg i blant alt det som gror. Ha en fin dag.

      1. Deilig å få ting i orden 🙂 Ja ikke sant, er så mange at man nesten ikke kan forestille seg det inni en båt. I dag er en fin dag og så er det øvingsdag med superbagndet IA 😀 Ha en nydelig kveld og tusen takk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg