Øyelokkskirurgi og mirakler

Kjære dagbok

Nå ble jeg litt stressa.

Sitter her med macen på magen og har fått unna en hel del før klokka var 12 i dag formiddag.

Først mediterte jeg ute for så å hoppe i et varmt bad og så i en kald dusj, pusteøvelser, satte i gang vaskemaskina og lagde meg en salat, skrev handleliste og dro til tannlegen. Der så tannlegen at jeg har gått fra å være så tørr i munnen

(Sjøgrens) at speilet satte seg fast inni munnen til å ha litt spyttproduksjon

Det hele er Win Hofs fortjeneste, det er jeg nesten bombesikker på!

Så handlet jeg og posta noen pakker dro hjem, lagde mat til Loke for 2 dager (nyrevennlig med laks, ris, loff, egg, broccoli og erter), vaska kjøkkenet, strekte på nytt sengetøy og tømte oppvaskmasina og fylte i og starta den igjen. Og alt det føre klokka var 12!

 

Energinivået er helt supert.

Har begynt å få tilbakemeldinger fra folk som har begynt med pustemetoden til Wim Hof og alle er helt superfornøyd, det er nesten så det skjer mirakler rundt om. Tusen million takk til den fantastiske mannen Wim Hof

 

Men over til toppen, jeg blir helt stressa når jeg tenker på alt jeg har gått glipp av.

Tenk tilfeldig å oppdaget en mirakelkur på YouTube  en dag jeg satt og surfet!

Hva mer finnes det på den kanalen?

Wim, leger og forskere har gjort forsøk hvor resultatene viser at man endrer phen i blodet med dette og setter i gang immunforsvaret Det er ble tatt CT for å sjekke hva som skjedde og det alle har lært er at vi ikke kan styre denne delen av hjernen, nå er det motbevist.

 

Jeg har jo tidligere prøvd å spise slik at phen i kroppen skal være best mulig og det fungerer dunderkrutt, eneste drawbacket er at sjokolade og digg mat ikke inngår i den dietten, så den er ikke noe for meg. Man må stikke fingeren i jorden.

 

Her er en snutt du burde få med deg om Wim:

Husk på folkens, aldri bad alene i kaldt vann!

 

Jeg vet ikke helt hva som skjer etter at jeg begynte med denne pusteteknikken og kalddusjer, men jeg føler meg så utrolig mye bedre. Om det holder vil tiden vise men for nå er jeg helt solgt, det fungerer <3 <3 <3

og jeg….jeg er den lykkeligste anden i andedammen

 

Well nok om det selv om det er yberviktig.

I går øvde IA igjen, jeg elsker øvinger. Det er noe magisk som kan skje mens vi spiller.

Så klart er vi uenige men det er så givende og vakkert og vi er så heldige som har noe slikt sammen.

 

Ble sittende litt med de små kalenderhusene også i går kveld

Treverket som jeg fikk i posten er så tynt og lett og det er som å skjære i smør

Jeg elsker å sitte og holde på med kreative prosjekter 😀

Akkurat np er jeg her alene sammen med Loke, alle andre har flagget huset og jeg skal i gang med en ansiktsbehandling.

Jeg kan ikke skrive om hva jeg skal for jeg vil ikke være en dårlig innflytelse på noen som kanskje ikke tenker seg om, men i alle fall jeg har funnet en annen youtubevideo om å stramme opp huden i ansiktet og det fungerer 😀

For å si det sånn, jeg var hos legen for hengeøyelokk og fikk henvisning, i mellomtiden oppdaget jeg denne youtubevideoen og testet ut metoden, den funka så bra at da jeg et halvt år senere kom til øyeloppkirurgen, ble han nesten sint på meg fordi han så ikke noe som var i nærheten av hengeøyne som de opererer og det sier litt.

Men såklart ser jeg ikke vettig ut på en ukes tid så dette er det siste bildet du ser av meg den kommende uka:

Well well people, CU og good helg <3

 

 

 

9 kommentarer
    1. Hva du finner på. Men egenpeie er lurt det. Huset ser fint ut, så dette går nok strålende. Her har jeg fått svingt støvsugeren og skiftet på senger i skikkelig husmorstil. Klesvask og oppvask, støvtørking og diverse. Det er jo fredag! Ha en vakker kveld. Klem:)

    2. ja du prøver ut det meste ja,sjokoladen vil du ha,og det skal du unne deg,jeg vil ikke ha kulde,så jeg dropper den dere kalde biten,jeg liker varme hi hi ,vi finner hver vår måte å få det litt bedre på :=) hadde ikke turt teste ut ting på øya mine jeg da,bare vær forsiktige lov meg det og kos deg videre med fredagskvelden ,søte småhus foresten,hva er måla på malene da ?

      1. Jepp, jeg elsker å lære nye ting som fungerer 🙂 Den kalde biten er viktig men det rare er at man kjenner ikke at det er kaldt etter noen ganger, kroppen begynner å produsere varme selv. Er forsiktig men må ta så mye at det fungerer 🙂 Tusen takk og riktig så god helg <3 Skal legge malen ut på ladyaugust på Facebook nå så er det bare å skrive den ut om du vil 🙂

    3. Tror jeg må google litt altså, er nysjerrig på den pusteteknikken. (men tror jeg er for pysete for kalddusj..) Digger bloggen din -masse inspirasjon her!

      1. Gjør det, du kommer nok ikke til å angre på det 🙂 Well, dronningen av pysete for kalde ting foruten iskrem er MEG, men du etter noen ganger begynner kroppen å skjønne at den skal holde de varm og da fryser man ikke mer, helt sant 🙂 Tusen, tusen takk ! <3 good helg <3

    4. Jeg synes dette er spennende. Så på litt av filmen med Wim. Det er jo flott hvis du føler at det har en positiv effekt på helsa så du får mer overskudd! Å gjøre pusteteknikker etter ei oppskrift fra You Tube + ta skikkelig kald dusj, går jo ikke hardt ut over lommeboka heller! Lykke til med ny runde ansiktsbehsndling!💚😊💚

      1. 🙂 Ja dette er spennende greier, tilogmed gitaristen har skikkelig trua på dette og det sier litt 🙂 Nei, det er helt gratis og bare lungekapasiteten har økt noe veldig + alle de gode tingene som skjer i kroppen, som mirakler 🙂 Tusen takk, ser mest ut som jeg har fått 100 tyttebær i ansiktet i stor fart nå men om noen dager er alt supert igjen 🙂 Goood helg fine du <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg