Nytt STJERNETEGN, minihagehus+brød+foodforest+ bilde

Reklame | Lady August Art

Fine dagen, full av ting jeg liker <3

Langtidshevd brød, spent på å smake, sist var det nydelig:

Hei på dere 🙂 I dag har englebassen og jeg satt opp minihuset:

Solsellene er laddet så når kvelden kommer og mørket begynner å falle, kommer det til å lyse ut av alle vinduene:

Var fri for lim så fikk ikke lagd alt ferdig, det skal blant annet være en dør og litt gjerder tror jeg.

Siden det er treningsdag i dag og gutta ville ut å kjøpe noe digg å spise, hadde jeg flaks for plutselig ringte gitaristen og lurte på om han skulle ta med lim fra Biltema, snakk om snillingen 🙂

Ikke umulig det blir en trapp også. Har foresten planta verdens minste plommetre ved huset:

(det borterste treet)

Hageupdate: Her skal det bli foodforest:

Tror det blir bra. Til nå har jeg planta i skråninga: tomater, chili, tindved, timian, lin, rips, svarthyll, bringebær, squash, sukkererter og bønner og mye annet Tenkte ha bærbusker frukttrær og spiselige ting der og masse woodchips rundt. Jeg synes det er så koselig med små hageprosjekter. Hver morgen pleier jeg å ta en hel runde rundt på tomta. Jeg blir så glad når jeg ser nye ting som spirer og andre ting får bær eller frukt og så kan jeg se at det har vokst fra dagen før. Man blir glad av slikt <3

Blomsten min: (måtte ta bilde for den er så fin <3)

Nok hageupdate over til bilde:

Når mørket faller kommer fargene frem, de vakreste av dem alle. Har du sett det?

Lysene fra hvert ensomt hus blir varme og inne hersker en god trygghet.

Speilblanke som bare vann kan være reflekterer vi dagen i dag og hva den inneholdt

Takknemlighet <3

Noen våte klær henger på en snor, i morgen tidlig er de duggvåte og dufter rent før sola kommer og tørker dem og

den hvite nattkjolen blir hvitere i vårsola

Takk for dagen som har vært <3

 

Nytt stjernetegn Krepsen og her er det:

Er du kreps eller kjenner noen som er?

 

Nå skal jeg smake på brødet, må løpe CU og takk for besøket <3

11 kommentarer
    1. Dette blir fint. Ei dør må du ha syns jeg.For huset skal vel være til pynt og ikke noe fuglehus eller et sted hvor slanger og insekter kan komme inn. Fantastisk flott har dere det rundt huset. Her blir det egenpleie i hele dag. Ha en fin dag.

    2. Jeg sier bare WOW! Du er så flink kunstner!!! 🙂 Fantastisk bilde på veggen, vakre farger ute og huset! Du er flink altså!
      Også stjernetegna da!! Jeg gleder meg til mitt kommer! hihihi

      Så har jeg et spørsmål ang stjernetegnet i dag: Kan jeg ta bilde av det i sin helhet og bruke det i tale til min brors 60 års dag? Med tegningen og teksten liksom? Det var så fin! Og han er kreps og fyller 60 + 1 år 22 juli og skal ha 70talls party nå i juni 🙂
      klem

      1. Hei Mette 🙂 Tusen takk <3 Mange små morsomme prosjekter akkurat slik jeg liker det og så kos at du liker det jeg driver med <3 Ja du kan ta et bilde og bruke det i din brors bursdag 🙂 Gratulerer så mye med dagen til din bror, hipp hurra 😀 Ha en nydelig kveld og stor god klæm <3

    3. Så vakkert alt sammen. Jeg har fulgt med her, selv om det ikke har blitt kommentarer. Man rekker ikke alt når man selv er på tur. Men nå er jeg hjemme noen dager, før jeg stenger bloggen for ferie til august, som vanlig. Klemsiklem 🙂

    4. lett å kose seg i en så herlige hage ,håper du får en skikkelig diger avling :=) og maleriene dine er magiske :=) miniatyrhusene dine også :=) ,hmmm jeg har alltid vært tvilling og jeg har bursdag 21 juni ,ikke hørt att det er kreps før jeg da

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg