Nytt stjernetegn er klart! :D

Reklame | Lady August Art

Hei på dere, har drevet litt med foodforesten i dag og der fikk jeg mist 10 kleggbitt og så har jeg hatt hodeverk

så det ble pusting med Wim Hof, finne mannen 😀 Nok om det.

 

Nå driver gutta med å få trommesettet opp å kjøre, regner med at det begynner å lage lyd sånn ca nå 😀

Det er såååå digg å endelig ha bandet tilbake Må begynne å øve inn låtene igjen men det bord jo gå ganske raskt.

 

Utenom det har det vært rumpetrening i dag. Tipper man kan sette colaglasset bakpå der snart hahaha

 

Her kommer et splitter nytt stjernetegn, Løven:

Gjorde tegninga ferdig i går og teksten i dag 🙂

Noen som er Løve, eller kjenner en løve? Jeg liker løver <3

Hvilket stjernetegn er du? Har du en egenskap som er typisk for ditt stjernetegn?  <3

 

Håper du har hatt en fin dag <3

 

18 kommentarer
    1. Festlige, disse stjernetegnene 😃. Gleder meg til å se mitt ! Jeg er en Vekt, og har vektenes sans for rettferdighet og megling, konflikt- og urohatende som vi er. Kanskje er behovet for balanse i livet det sterkeste trekket vi har – se for deg en gammeldags skålvekt og hvor lett den vipper den ene, så den andre veien – mens vi vil ha likevekten 😊.

      1. Tusen takk 😀 Hahaha jeg er også Vekt og kan aldri bestemme meg så det blir alltid to skiver en med salami og en med nugatti hahaha Så morsomt å høre, likevekt og balanse er så viktig for oss <3 Blir det uro og konflikter liker jeg best og finne et stille sted og spise noe godt 🙂 Tusen takk for svar og ha en fiiiin dag <3

        1. 🤣 På den ene siden – på den andre. Må veies for og imot såklart ! Slitsomme greier, hi-hi. Absolutt best med noen inngrodde vaner i hverdagen 😊

    2. Hva skjer fremover, sjekk horoskopet tenker kanskje mange. Det er en greie som jeg ikke bryr meg noe særlig om. Men jeg er fisk. Fredagen er her og i morgen skal jeg leveremopeden på en liten service – en fordel at både nær og fjernlys er i orden. Ellers tar jeg det meste på sparket om dagen. Ha en fin dag.

    3. Eg er Løvinne, men har mye Skytt og Krepse energi i meg også siden vi har mange sider
      Syns disse er så gøye <3

    4. Så flott tegning altså 😍🦁 Mitt eldste barnebarn og jeg er begge løver og det var min mamma også ❤️ Mamma 1 aug, jeg 2 aug og Mie (barnebarn) 3 aug 🦁❤️

      1. Mornings 😀 Ja du er tyr, har ikke kommet så langt ennå men tyr kommer såklart 🙂 Vet at tyren er sta men er du sta søs? Jordnær er du så det holdet, fine søstre mi <3 <3 <3 Ha en fiiin dag <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg