Nytt oljemaleri på gang

Kjære dagbok

I dag har jeg spist kake.

Liker kake sånn over middels godt.

Grunnen var at noen vi kjenner har bursdag og så sto vi opp og lagde kake og så dro vi på besøk til bursdagsbarnet og spiste kaken.

Det var stor fare for den kaka ettersom jeg er svimmel som en karusell på steroider eller hva det heter,

men vi fikk den trygt fram

(Nytt maler jeg har holdt på med i noen dager, langt fra ferdig såklart men en snikpeak går an Bildene er digre 100×70 cm)

Kaka:

Siden englebassen ikke skulle være med og siden det er urettferdig at noen ikke får kake, fikk hun sin egen:

Jordbærene var våte inni og begynte de å skli når vi kjørte bilen, vurderte fort om jeg måtte stikke 3 fingre ned i kaka for å holde de noenlunde på plass men faren for at det hadde manglet et stort stykke med jordbær var såklart tilstede så jeg gjorde ikke det:

Fikk den nesten hel fram til bursdagsbarnet, hipp hurra for Jorunn <3

Var bare sånn 5 minutter i bil 🙂

 

Vel fremme traff jeg en katt:

Den er supersøt og du vil ikke tro det: 18 år!

Spurte om den ville ta noen smellfies men da fikk den det travelt:

eller så var det at den trodde matskåla ble fylt på, who knows 🙂

La ut noen av maleriene jeg jobber med på fb og gjett jeg fikk mange meldinger!

Tusen, tusen takk <3 Dere er bare helt gull.

 

Man blir jo endel inhabil når man driver med kreative ting så man blir på en måte blind så jeg spurte hvilket bilde liker du best av disse:

Nr1:

Nr2:

Nr3:

Nr4:

Hvem av maleriene tror du ble favoritten?

Hvilket maleri liker du best?

 

Guttene har vært ute og kjøpt fredagsmat, vi jentene har spist pasta med spinat og italiensk pastasaus med rødvin.

Noen her mente det manglet en havfrue på det bildet jeg jobber med men jeg har jo ikke en modell og guttene funker ikke som modeller som havfruer synes jeg.

 

Nå skal jeg male litt til, hva skal du?

Håper du har det bra og koser deg litt ekstra <3 Goood helg

CU

 

 

 

9 kommentarer
    1. Jeg har sagt før at jeg vil ha nr 1. Det ble jeg skikkelig hekta på for lenge siden.. Men nummer 3 kan jeg veldig gjerne ta også 😀 Så snill du er med kaker til alle <3 Er du klar for en kaffe snart søs? 🙂

      1. Herlig 🙂 Du er fan av slike små øyer? Hadde jeg vært rik hadde jeg kjøpt en liten øy og blitt der for jeg elsker små øyner (gjerne med en liten kiosk på såklart) Kaka er viktige saker 😀 Kommer meg ikke så mange steder siden alt surrer rundt, men du kan jo komme hit? <3 Stor god helgeklær <3

    2. Bilde nr 3 var penest syns jeg. Fine bilder uansett og du er flink. Gratulerer med Dagen – smaker sikkert deilige drømmer av den kaka. Ble nye sko i dag – så kan det bli vår seg om vinteren prøvde seg i dag. Ha en fin kveld.

      1. Så utrolig fint med tilbakemeldinger, tusen takk Helge 🙂 Den kaka var god, gitaristen som var baker, jeg bare kjevla lokk og piska krem 🙂 Godt med nye sko, føttene er det viktig å ta vare på så nye sko er alltid deilig og såklart en god madrass siden man tilbringer halve livet i senga 🙂 God helg 🙂

      1. Katten eller det siste maleriet jeg holder på med? 🙂 Tusen, tusen takk snille deg <3 Ha en super fin helg og stor god klæm til både deg og kattene <3

    3. Jeg liker alle de bildene, men nr 2 ble min favoritt her. Men alle de små øyene… Man kan bare drømme seg inn i bildene…Nr 3 er en veldig god nr to for meg. Vi har et av bildene dine hengende på skrå over tv’n så det ser jeg stadig på. Jeg vare elsker det 🙂
      Kakene då gode ut, og heldige englebassen som fikk egen kake. Er det fondant du har over kaken? <3

      1. Tusen takk! <3 <3 Det er så utrolig flott med tilbakemeldinger for man blir litt blind selv når man holder på 😀 Åååå små koselig å høre, tuuusen takk <3 Det er vanlig marsipan som er på kakene <3 Good helg fine deg <3

    4. Jeg liker best nummer 4. Ikke fordi det er bedre enn de andre 3, men for følelsen det gir.
      De er så forskjellige, bildene. Øyene med hus tett i tett og grissgrendte fjorder.
      Siden jeg bor på en slik tettbefolket liten «øy» høyt oppe i de skotske åsene så er det de siste jeg savner mest.
      Alle maleriene dine er magiske

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg