Nytt monoprint med splitter nytt ordtak <3

Hei og hopp livet kan være ganske flott, det rimte 😀

Håper dere alle er friske og raske. I dag fylte jeg dagen med masse farger mens solen skinte utenfor mitt vindu <3

Gjelder å fylle på mer gode ting enn dårlige for at dagen skal bli bra <3

 

Å starte dagen med et tomt lerret er ganske digg og ganske skummelt

Før man starter er man jo litt redd for å gjøre feil. Det bra med malerier er at ingenting er feil og

det kan man godt minne seg selv på. Alt er rett så lenge man liker det selv 🙂

Maler mange små bilder i et bilde. Prøvde meg på en hest men englebassen sa den lignet en giraff

så da malte jeg den likegodt gul, shit happens:

Likte den med en gang bedre som giraff 🙂 Skal øve mer på hester etterhvert

 

Jeg elsker å male, i dag prøvde jeg å lage monoprint med akrylmaling og det gikk helt supert,

i tillegg behøver man ikke vente mange dager mellom hver tørking

 

En sebra:

Jeg koser meg glugg ihjæl når jeg maler. Har jo holdt på med den glass-serien lenge og det er pirkearbeid og ukesvis med jobb, men monoprint er liksom litt motsatt, man skal ikke pirke. Det betyr ikke alt det ikke tar tid, for jeg har holdt på siden gørrtidlig og er først nå i mål:

Glemte å spise også så nå er jeg garantert gått ned en kilo. Tenk at noe kan være så morsomt at man glemmer å spise. Det burde folk prøve i stedet for kjipe slankekurer spør du meg 😀

I ene kaffepausen måtte jeg lage et lite ordtak eller noen godord som jeg vil huske på hver dag:

Er det en ting den ene hjernecella mi er flink til så er det å komme på små ord. Er så fornøyd med den jobben den gjør <3 (så slipper jeg hahahaha)

Monoprint er blitt min nye favoritt og ingenting blir som man tenker, det blir noe helt annet og det kan jo være supert det også <3

Mange nye små bilde å se på om man har god tid og det har jeg 🙂 Det første monoprintet mitt ble jo solgt før det var tørt. Egentlig hadde jeg bare laget det for å ha noe koselig på veggen, men nå har jeg jo lagd et til 😀

Har du god tid?

 

Tusen takk for besøket og velkommen igjen <3

3 kommentarer
    1. Bra det der. Joggesko har jeg hatt mange av, sliter de fort ut. Men det der var smart, De er jo gode som nye, fin tmed litt farge på de. Smart du. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg