Nytt bilde på gang Tar du vare på drømmene dine? <3

Reklame | Lady August Art

Kjære dagbok

 

Dagene flyr. I går var jeg sammen med guttene og i dag har jeg vært sånn nesten alene og tegna.

Driver med bilder jeg har tatt i Drøbak sentrum og gitaristens sko og maleprogram, blir ikke dette bra så vet ikke jeg hahahaha

Det kjiiiiiler i magen. Tenk gitaristen kommer til å få et lite sjokk når

bildet mitt henger ved siden av Pikene på broen av Munch eller hva han nå heter 😀

Kan jo hende det ikke akkurat henger på nasjonalgalleriet men man vet aldri, kunst er kunst

og jeg sikter opp og fremover 😀

 

Kan nesten ikke vente på at det skal bli ferdig. Har jobbet flere dager med det og

ennå er det litt igjen, men det kommer tro meg

Så langt har jeg kommet:

Litt usikker på om den figuren skal være oppå taket, hva synes du?

Jeg liker drømmer, store drømmer og små drømmer og når jeg lukker øynene kan jeg høre brenningene som duver mot land og måkeskrik og nesten lukte sjølufta en sen kveld når det er helt stille ellers og nesten alle sover foruten vi som sitter på taket og holder liv i drømmene <3 Holder du liv i drømmene dine? (si:ja)

Tror bildet skal hete: Gitaristens støvel, neida tuller, tror det blir : Tinyhouse

 

Ellers er vi i låtskriving så det suser, holder på åøve på å bli litt ond selv om gitaristen mener det finnes ikke en ond celle i hele meg, well well, metal er metal og man kan si hva man vil men da jeg øvde litt forleden hadde jeg vinduet litt på gløtt (var jo litt varmt å sitte og skrike av full hals.

Akkurat da kom gitaristen ut av nabohuset her for å lense frakteskipet.

Han ante fred og ingen fare og fuglekvitter og hele pakken

såklart for jeg drev med noe før jeg tok i fra tolvfingertarmen,

Jeg skal ikke lyve men noen ble skræmt, skikkelig, skikkelig skræmt

Pailabbebe var på vei fra å lette fra tøfla og det sier litt.

Det det også sier er at jeg begynner skikkelig å få dreisen på dette nå

Det høres helt j..æklig ut og da snakker vi metal og noen som er flink 😀

Well, well likte du bildet av gitaristen motorsykkelbooths? (si: ja)

 

Husk å ta vare på drømmene dine <3

 

CU

Ps: setter på reklame for sikkerhetsskyld på innlegget, man vet aldri, regler skal følges

og da kan jeg jo si med det samme, velkommen innom min lille nettbutikk, her finner du julegaver nesten garantert

http://ladyaugustshop.com

 

10 kommentarer
    1. Så artig. Jeg måtte zoome inn og studere skikkelig, før jeg leste.Da så jeg damen og smilte til det hjertet over henne. Hun må være der. Drømmende fint. Syng på i kvelden. Klem

      1. Hei på deg 😀 Tusen takk <3 Så deilig tur du var på, kjentes nesten som jeg også var på den turen selv om jeg satt i sofaen, men det er nok fordi du tar så fine bilder <3 Kos deg og stor god klæm <3

    2. Kult bilde 🥰
      Figurer på bilde må være der den er. Sitter der å drømmer seg bort 🤩
      Ha en fin helg 😊

      1. Tusen takk Camilla <3 Det er jo akkurat det, ikke mye slår å sitte og drømme seg helt vekk, pleier du å gjøre det? Goood helg og stor god klæm <3

      1. Tusen takk søs <3 Hahaha håper det men man vet aldri 🙂 Så koselig å se at du har kosa deg med søskenflokken din (minus meg da for jeg var ikke der;)) Masse store gode klemma <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg