Nytt bilde! “Livsnyteren”

Reklame | Lady August Art

Hei på dere 😀

Det nye bildet “livsnyteren” er endelig ferdig, Hurra jeg er så glad.

La det ut på Facebook med en gang og fikk flere bestillinger med en gang! Snakk om altså, det er lykke det når folk vil ha fatt i bildene jeg lager!

Her er det om du lurer:

Glede er å fylle hodet med ting som gjør en glad <3

50×100 cm eller 70x100cm. Hvilket liker du best?

 

Det er vel det bildet som har tatt lengst tid å lage. Jeg må liksom få det helt slik jeg tenker at det skal være og det kan jo ta sin tid. MEN nå er det ferdig 😀 <3 <3 <3 Begrenset opplag og signert såklart 🙂

Uten om det har jeg sittet og tegnet i 14 timer nesten i strekk i går. Holder på å lage en NFT og det tar jo sin tid. Våkna med forknytte nakkemuskler så i dag har jeg litt hodeverk og fri 🙂 Ikke så galt at det ikke er godt for noe 🙂

Er du en livsnyter?

Det er jeg 😀 <3

 

Nå skal jeg tilbake til sofaen og bare surfe litt og nyte dagen 🙂 Send melding her om du vil bestille eller bare skravle med meg :

https://www.facebook.com/ladyaugustsbutikk

CU og tusen takk for besøket <3

2 kommentarer
    1. Hva er NTF? 😀 Kjempefint det siste bildet også. Jeg ville hatt det lange smale tror jeg 🙂 Og kanskje en gang blir det mitt. 😀 Du må jo ta litt fri søs. Jeg tror at jeg må ha litt fri i morgen også. Litt vondt i halsen i dag, mulig mest innbilt, men får se i morgen 😀

      1. NFT er et bilde som man eier på nett Man kan minte et bilde noe som vil si at hvem som helst kan på en måte trykke på en knapp og så blir det er bilde som er sammensatt av mange små bilder som er laget. Hvert eneste bilde blir helt unikt. Spennende å sette seg inn i. Vi er en gruppe på 4 som jobber med dette nå, GØY! Tusen takk søs 😀 <3 Det smale har en mer spesielt og morsomt format synes jeg og er lettere å plassere. Det store har mer luft så jeg synes det er skikkelig vanskelig å bestemme seg. Ja bare rop ut 🙂 God bedring søs <3 <3 <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg