Nye kjøp + jakten på den store eska med julepynt ++

Reklame | Lady August Art

Hei på dere

Noen flere enn meg som har måttet lete etter adventsstaken og stjerna?

Samme runddansen hvert eneste år. Eneste jeg huska fra i fjor var et jeg pakket inn stjernene.

Tok sin til å finne men den som leter og alt det der…han finner, eller hun finner:

Adventstaken var et mer trist syn, så den behøvde skrubbing:

Innpakka adventstjerner:

(flinka)

Siden jeg måtte vaske adventsstaken dro jeg og handlet:

Ny oppvaskbørste

og noe munngodt:

Viktig å ha noe bra sammen med noe mindre bra 🙂

Det som er enda litt mindre bra er at jeg skulle bestille slike ph-strips

fra Kina. Det er 80 strips i hver pakke så jeg bråbestemte meg for å kjøpe 10 pakker.

Men nok om det 🙂

 

Å sitte og på chat med Kina går liksom galt hver eneste gang, endte opp med 500 slike pakker med

80 strips i hver, altså 500×80 ! Shit happens

Jeg bare nevner det, hvordan er det mulig. Kan tisse på 40 000 før jeg er tom neste gang

Trenger ikke bestille de der mer på en stund

Man må jo se på de bra tingene og ikke bare de dårlige 🙂

 

Stjernene er på plass og lyser så pent og adventsstaken er skrubba 1-0 til meg 😀

Og så har jeg fått inn favorittbildet mitt:

Holder på å bestemme meg for hvilken vegg jeg vil ha det på

og siden jeg er født i vektens tegn, klarer jeg ikke bestemme meg. Vi helst ha det på alle veggene

og det er et godt tegn for det vil si at jeg virkelig liker bildet <3 Kjøpte det til meg selv i julegave 😀

 

Tok inn noen først men de er allerede på vegg og solgt men så bestilte jeg noen flere

De er i størrelsen 50x100cm eller 70x100cm

Bildene er signert, nummerert og i begrenset opplag

Kan bestilles på innboks på fb : https://www.facebook.com/ladyaugustsbutikk

Oi nå må jeg mekke pizza, englebassene kommer innom så må kaste meg rundt <3

 

Tusen takk for besøket og velkommen igjen <3

1 kommentar
    1. Jul i heimen er viktig. Og som alltid er det lurt at man er tidlig ute. Flink du og huske på og legge alt til jul på samme plass når det skal legges bort. Gode vaner gir en lettere hverdag. Her er alt ok – jeg roter og finner ting som regel på steder der de ikke hører hjemme. Må innføre gode vaner her også, legge frem det jeg skal ha med meg kvelden før osv. Der er du en ener. Går det bra med hunden din? Håper alle på 2 og 4 fire bein er friske hos dere. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg