Nyåpning og jeg gir deg 15 % rabatt denne uka

Reklame | Lady August Frokostsett

Herlighet dere, jeg er såååå glad 🙂

 

I dag er nettbutikken oppe og på plass og jeg fikk inn alle frokostsettene og de er om mulig enda bedre enn jeg trodde! 😀 Hurra

Det finnes 4 forskjellige sett og jeg hadde totalt 150 stykk av hver (men det har allerede kommet inn mange bestillinger og noen sett skal ut til butikker)

 

Skriver du inn rabattkoden: LADYAUGUST2019 får du automatisk 15 % avslag frem til søndag.

 

Settene er så søte som sukkertøy og alle vet at jeg er en slikkmunn av dimensjoner 🙂

Jeg klarer rett og slett ikke å bestemme meg for hvilket jeg vil ha selv. Eller jeg har jo alle settene selv men de andre i familien vil jo også ha sitt eget <3

Du finner nettbutikken min her: https://ladyaugustshop.com

Der finner du frokostsettene og signerte print og Kruseduller

Nå må jeg bare kjøre i gang her for det kommer besøk og vi skal såklart kose oss ute med wienerbrød og kaffe i nye kopper og tallerker

Nå blir det ikke mye oppvask fremover når hver har sitt eget sett 😀 Og best av alt, koppene er fantastiske, litt tunge men likevel nette. Jeg tror jeg er forelsket i dem <3

 

Må løpe, få fatt i noen wienerbrød

 

CU og takk for besøket <3

2 kommentarer
    1. Kos deg søs 🙂 De var nydelige <3 Jeg skal ha, både en og to, må bare finne ut MÅTEN jeg skal skaffe meg dem på. Kanskje jeg bare må komme en tur og hente 🙂 Klemmer <3

      1. Tusen takk 🙂 <3 Det er ikke så vanskelig, det er vanlig nettbutikk men om du ikke får til så bare si i fra så fikser vi det på en annen måte <3 godklæmme 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg