Noen har tatt ryggen sånn skikkelig

Reklame | Lady August

og det er meg. Så det var ikke akkurat helt rett timing at alle frokostsettene skulle komme i går men jammen ble jeg glad <3 Så glad at jeg lagde en liten video

Jeg fikk ikke løfta så mye som en eneste eske med denne ryggen, heldigvis er gitaristen sterk som en bjørn og så fikk vi hjelp 🙂

Foresten dere er helt gærne (på en veldig god måte altså) I love YOU!  Masse, masse over 100 kopper og tallerken fordufter ut døra her i morgen Settene går som varmt hvetebrød

og det er supert for jeg var litt redd for at jeg aldri mer behøvde å vaske opp igjen (og det er jo ingen krise egentlig siden jeg ikke liker å vaske opp). 1248 kopper og tallerken blir litt av en oppvask, den gode nyheten er jo at det går år imellom hver gang man vaske opp ;D men nå behøver jeg ikke tenke på det i alle fall.

Fikk sikra meg ett sett av hver med en gang men klarer ikke bestemme hvilket jeg liker best.

Hvilket sett liker du best:

Nr 1:

Nr 2:

Nr 3:

Nr 4:

Veldig spent på hvilket sett du liker best 🙂 Sitter her og venter litt, kanskje en svarer i kommentarfeltet og greier <3

 

Well her er videoen:

 

Håper du får en god natts søvn <3

Her er det så varmt at jeg sikkert har svetta 3 liter i dag og det er bra for da har jeg slanka meg litt 😀

 

CU og takk for besøket <3

 

https://ladyaugustshop.com

 

Ps: merker innlegget med reklame for sikkerhetsskyld

 

 

 

 

17 kommentarer
    1. Jeg liker det på bildet nummer 2. Har digga det fra første gangen jeg så det på bloggen din. Det var på den tiden jeg møtte veggen hardt og brutalt for første gang. Jeg følte meg som hun dama på tegningen.
      Nå har jeg blitt bedre. Men ønsker fremdeles å bestille et frokostsett som en påminnelse til meg selv. Er det mulig?

      1. Tusen takk for tilbakemelding Brit 🙂 Ohtusen takk! Så utrolig godt å høre at du har det bedre nå <3 Å gå på veggen er skikkelig tøffe tak (vet for jeg har også gjort det) Det blir så mørkt og ikke så lett å se at ting blir bedre etterhvert, men det blir de jo alltid heldigvis 🙂 Her kommer en gooodklæm fra meg til deg <3
        Ja såklart, la inn en link nederst i innlegget til nettbutikken og skriver du inn koden: LADYAUGUST2019 i boksen som kommer opp når man bestiller får du 15 % rabatt tilogmed søndag, eller du kan bare si til meg hva du vil bestille og vipps så fikser jeg det <3

    2. Fine saker dette her. Likte best 2 og 3. Kjempefine alt sammen. Bra at det er mange som vil ha disse. For min del så har jeg nok av slikt i skapene mine. Så stå på – håper helsa er bra og migrenen er milevis vekk. Ha en fin dag.

      1. Tusen takk 🙂 I dag tror jeg det blir skikkelig varmt, sitter ute nå. Det er morsomt å se hva folk liker best 😀 Migrenen er ikke her nå heldigvis 🙂 Håper dagen din blir knall 😀

      1. Herlig, tusen takk for kommentar og svar Toril <3 Det er mange som har som favoritt den med å aldri gi slipp på drømmene sine og det er også den det har gått mest av, tipper det er mange som vil minne seg selv på det der og det er jo viktig. Gooood helg fine du og kattene dine og stooor klæm <3

    3. eg liker aller best fordi eg elsker deg <3, men eg liker de andre og <3 du er så flink.
      Eg skal nå rydde i skapene og alle kopper som ikkje betyr noe eller er SUPERGODE å drikke av skal ut og vekk 🙂 og så skal disse og et annet lekkert sett eg FIKK gratis inn i skapene <3

      1. Så GØY å høre 😀 Tusen, tusen takk Lin <3 Digg å få ryddet litt 🙂 Skal resirkulere endel her også for disse er blitt favorittene 🙂 Stooor god klæm <3

    4. Jeg liker best 4 og 3, og har derfor bestilt dem. Men nr 1 er også veeeldig fin! Ja nr 2 og så klart, men jeg har ingen problemer med mandager så derfor var den ikke aktuell her hos meg 🤗 De er så fine de tegningene! Klemmer fra sommervarmen <3

      1. Herlig 🙂 Pakker i helga så kommer det flyvende. Så morsomt å høre hvilken du liker best <3 Tusen, tusen takk! Stooor god klæm <3 her er det over 30 grader så jeg er nesten smelta bort hahaha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg